פרומו מדיה 2007 היוצא זו השנה התשיעית, יוצא לאור בימים אלה עם סקירה רחבה של הפעילויות המרכזיות בתחום השיווק החוויתי שהתרחשו ב- 2006-2007: אירועים עסקיים ושיווקים, קמפיין קידום מכירות, פעילות בנקודת המכירה, תערוכות חוויתיות ועוד.
על פי קטי ביסראור, עורכת פרומו, מגמת השיווק החוויתי תשלוט בשנים הקרובים בעולם השיווק בארץ. ביסראור:"השיווק החוויתי מתאים במיוחד לחברה הישראלית . הישראלי, החי עם השפע מחד ועם חוסר הביטחון מאידך, מצפה מהמפרסמים והפרסומאים לדבר אליו לנשמה. זהוLive Marketing במהותו. לא עוד אסטרטגיה שיווקית המבוססת על מסעות פרסום במדיות ומאופיינת בניכור וריחוק, אלא תקשורת חמה השואפת להעביר מסרים אותנטיים ולהביא לחיבור כן עם עולמם של הלקוחות".
ביסראור מדגישה כי "חלוקת ההוצאות בין שיווק קונבנציונאלי במדיה והוצאות השייכות לפעילויות שיווק חוויתי, היא 60% לשיווק חוויתי ו- 40% להוצאות פרסום במדיה". "לשם השוואה", היא אומרת, "בארה"ב החלוקה היא 70% לשיווק חווייתי ו- 30% לפרסום במדיה".
"השנה", מוסיפה ביסראור, "כל התארים שמעניק פרומו, אירוע השנה וקמפיין קידום המכירות של השנה, ניתנים לאירועים שהופקו בצל המלחמה. ימי מלחמת לבנון השנייה והתקופה שבאה אחריה אופיינו בפעילויות רבות של חברות מובילות שהביעו הזדהות, התחברו לאזרחים וסייעו להם. זהו שיווק חווייתי – Live Marketing. מגמה זו אפיינה לא רק את הימים הקשים אלא גם את השנה כולה."