היוזמה הינה חלק מהשקת ה"סופר-סטיקי" בכל העולם: סדרת פתקיות post it עם דבק חזק במיוחד, אשר מאפשר שימושים חדשים ומגוונים
גם הגולשים בישראל יכולים ליהנות ממגוון הסרטים המקוריים המוצגים באתר. באתר www.post-it.com מונים למעלה ממיליון שימושים שונים לפתקיות הדביקות.
חברת M3 הבינלאומית, יצרנית ומפתחת POST-IT™ מכריזה על פרויקט ייחודי: קמפיין פרסום אינטראקטיבי, למציאת שימושים חדשים ומקוריים לפתקיות הדביקות הפופולאריות. החברה מזמינה את גולשי האינטרנט בארה"ב להעלות לאתר www.youtube.com סרטון קצר, ובו מוצג שימוש מקורי עם הפתקיות המוכרות – המוצעות כיום במגוון צבעים, גדלים וסגנונות חדשים. עשרה סרטונים מובילים שייבחר יזכו את יוצריהם בעשרה מחשבים ניידים של DELL. מבין הסרטונים הנבחרים, יתבקשו הגולשים לבחור את הסרטון האהוב עליהם. יוצרי הסרטון הזוכה, עליו יוכרז בתאריך 1.9.08 ,יזכו ב- 10,000$ מתנת M3. המבצע ילווה בקמפיין פרסום אינטנסיבי באתרים Google ו- Youtube.
לדברי מנהלת השיווק של Post-it בישראל, תמי גורמן-כהן: "פתקיות post it הן מוצר פופולארי שאנשים ברחבי העולם מוצאים לו בכל יום שימושים חדשים. באמצעות הקמפיין החדש מבקשת M3 מלקוחותיה לשתף אותה ואת שאר העולם, ברעיונותיהם היצירתיים ובשימושים שלהם ל Post it. גם הציבור בישראל מוזמן להיכנס לאתר YOUTUBE ולחזות ברעיונות ובסרטים המקוריים".
לדברי גורמן-כהן, התחרות נולדה במטרה להרחיב את קהל היעד של Post-it, להעשיר את דמיון המשתמשים ולהמחיש את מגוון השימושים הרב בפתקיות. "השקת סדרת הפתקיות "סופר סטיקי" עם הדבק החזק במיוחד, מאפשרת שימוש בפתקיות לא רק כציוד משרדי, אלא גם כמוצר חשוב בכל בית ובביה"ס, המשרת אמהות עם ילדים, נשים עובדות, תלמידים וסטודנטים. קהל היעד של YOUTUBE התאים להגדרה זו וכך נולד שיתוף הפעולה המרתק".