חברת "קידום לך תצטיין" המתמחה בהכנה לקראת הבחינה הפסיכומטרית מעלה קמפיין טסטמוניאלס.
בשונה מסרטי טסטמוניאלס רגילים, הטקסטים לא נכתבו מראש, אלא נערכו מתוך סדרת ראיונות אמיתיים עם תלמידים.
הקמפיין ישודר בערוצים 2 ו- 10 במשך כשלושה שבועות וילווה בשלטי חוצות ופרסום רחב היקף באינטרנט. הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "קידום אישי- הציון המקסימלי שלך".
את הקמפיין מובילים שני בוגרי קורס "קידום אישי", שירלי אלטבה שקיבלה 730 וסער ברודסקי שקיבל 771. שניהם מתארים את הדרך שעברו בקידום עד לבחינה הפסיכומטרית.
קרן זופניק, סמנכ"לית השיווק בחברת קידום לך תצטיין מסרה כי מטרת הקמפיין לשמר ולחזק את מעמדו של קורס "קידום אישי" המוביל בשוק: קורס הפסיכומטרי היחיד בשוק שבונה תוכנית המותאמת אישית לכל תלמיד. עוד הוסיפה זופניק כי היקף הקמפיין מוערך ב-2.5 מיליון ₪.