החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין חדש למותג קינלי סודה- KINLEY SODA . המהלך, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כמיליון ₪,ישודר בערוצים 2 ,24 ,9.
במסגרת הקמפיין, ישודרו שלושה סרטונים, שהופקו בישראל, כולם תחת הקונספט של “Less is more”. בשנת 2005 זכה קמפיין Less is more" "
של קינלי סודה במקום הראשון בתחרות "קקטוס הזהב" במסגרת קטגוריית המשקאות.
הקמפיין מדגיש את מסר "העוצמה השקטה" של המותג ומציג את קינלי סודה כחווייה יומית רלוונטית לצד יתרונותיו הפונקציונליים של המשקה: מרווה, טבעי, בריא ונטרלי.
דורון ארד, מנהל מותג קינלי סודה: "מאז הושק המיצוב החדש של קינלי סודה אנו עדים לגידול משמעותי בהעדפת הצרכנים לצד עלייה בכל הפרמטרים התדמיתיים של המותג.הקמפיין הנוכחי ממשיך את תהליך הבידול של המותג בשוק המשקאות המוגזים תוך הדגשת ערכיו המרכזיים: עוצמה פנימית ומנימליזים ".
מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי שוק הסודה בישראל מהווה כ- 10% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. שוק זה גדל בכ-14% בשנת 2006 וצפוי להמשיך לצמוח גם בשנת 2007. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ-42% מהקטגוריה.