קירה רדינסקי תציג בכנס שירות וחוויית הלקוח של המיל כיצד ChatGPT ו- AI ישנו את עולם שירות הלקוחות וחווית הלקוח

הכנס מקבץ את האנשים המשפיעים ביותר בישראל כדי לדבר על איך חוויית הלקוח מנווטת את הארגונים הגדולים ביותר ואיך ChatGPT, AI, פלטפורמות חברתיות וקהילות ישנו את עולם השירות כבר בשנים הקרובות. גולת הכותרת בכנס הוא ההכרזה על הארגונים הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח  

היזמית הסדרתית קירה רדינסקי – מנכ"לית Diagnostic Robotics, הסופרת והמאמנת בשיטת הפסיכולוגיה החיובי – יהודית כץ, יובל סמט, מנכ"ל RiseUp ורעות כהן – מנהלת פעילות ישראל של TikTok יהיו בין הנואמים המרכזיים בכנס שירות וחווית לקוח השנתי של המי"ל, שיתקיים ב- 23 במאי 2023, בהשתתפות מאות מנהלים, יועצים ובכירים בתחומי השירות, השיווק והניהול בישראל. 

רדינסקי תציג בכנס כיצד עולם השירות וחווית הלקוח עומד להשתנות עקב כניסת ChatGPT ומערכות AI נוספות. 

הכנס מהווה נקודת מפגש עבור כל העוסקים בעולמות השירות וחווית הלקוח בישראל, במטרה להתחבר לקהילת השירות וחווית הלקוח, להעמיק את הדיון המקצועי ולספק פתרונות, כלים ותובנות חדשניים. 

הכנס יכלול אירוע מליאה מרכזי ב- 23/5 תחת התמה We Are All Connected, כאשר החוט המקשר בין ההרצאות השונות הינו החיבור בין עובדים, לקוחות וקהילה והקשר שלהם לשירות וחווית לקוח. בתום אירוע המליאה יתקיימו ב- 28-29/5 יומיים של סמינרים מקצועיים בקבוצות קטנות, להקניית כלים ומיומנויות בעולמות השירות.

יחד עם הנואמים המסקרנים, גולת הכותרת בכנס הוא ההכרזה על הארגונים הזוכים בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), תחרות המתקיימת זו השנה ה-20 ברציפות והינה התחרות המובילה בישראל. לפי נתוני המי"ל, השנה הוגשו לתחרות קרוב ל- 50 מהלכים יוצאי דופן לשיפור השירות וחווית הלקוח, 29 ארגונים העפילו לגמר התחרות והם יתמודדו ב- 12 קטגוריות שונות. עשרות שופטים, ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה בתחום השירות וחווית הלקוח לקחו חלק בבחירת הארגונים העולים לגמר. 

מבין החברות שעלו לגמר: בנק מזרחי טפחות, המרכז הרפואי שיבא, שירות התעסוקה הישראלי, בנק הפועלים, אלטשולר שחם, משרד החקלאות, עיריית נתניה, עיריית אשקלון, עיריית כפר סבא, , איילון חברה לביטוח, בנק יהב, הרצליה מדיקל,  אל על , מאוחדת, FEMI , תעשייה אווירית, מטרופוליס, עריית באר שבע מנהל הנדסה ,כאל, בנק מסד, המרכז הרפואי לגליל, איתוראן, בנק יהב, צהל –מופת, עיריית ירושלים, ארגון זכויות הצליאק ע"ר, מרכז רפואי צפון, קבוצת ח.י, מי עדן, צהל-מופת

בין הדוברים:

קירה רדינסקי – מנכ"לית Diagnostic Robotics, יהודית כץ – סופרת, מאמנת ומרצה בתחום הפסיכולוגיה החיובית, יובל סמט – מנכ"ל RiseUp, רעות כהן – TikTok מנהלת הפעילות העסקית בשוק ישראל, אבי זיתן – בעלים של חברה לייעוץ שיווקי אסטרטגי, הילה פרידמן – Head of support Wolt, אמיר פורקוש – סמנכ"ל טכנולוגיות בינת, אסף פאר – שותף בחברת הייעוץ יישום אסטרטגיות ומומחה בתחום אסטרטגיית לקוחות וחווית לקוח, חולי רז – מנכ"לית חולי רז יועצים, צביקה קורן – VP Customer Success & Brand Experience, Playtica, קרן שרף – Patient Service Manager Israel & Greece, Medtronic, לאה וקסלר – מנהלת מחלקת קהילות דיגיטליות, עריית תל אביב, ניקולס קופיטמן – שיתופי פעולה, פרוייקטים וחדשנות, ועוד..

גלי קארינה שרי, מנהלת המי"ל, אמרה: "ראינו השנה מהלכים מרשימים, משמעותיים וחדשניים של ארגונים שהתמודדו מול אתגרים בשירות ובחוויית הלקוח בעולם חדש ומשתנה. כל הארגונים המתמודדים בתחרות הראו את החשיבות האסטרטגית הרבה שהם מקנים לתחום השירות ועל כן, ממשיכים להשקיע בו מחשבה מקורית ומשאבים רבים, כאשר אנחנו רואים את התוצאות החיוביות בשטח מול קהל הצרכנים ומקבלי השירות. אנחנו בהמי"ל גאים להוביל את התחרות שמדגישה את חשיבות השירות שמקבל קהל הצרכנים ורואים חשיבות רבה בהוקרת החברות שהצליחו להביא לשיפור בשירות וחוויית הלקוח".

 

אודות המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) 

המי"ל (מבית מטריקס) מוביל את תרבות הניהול בישראל, ע"י שילוב בין לימוד תיאורטי למתן כלים פרקטיים מהשטח למנהלים. הוא מהווה מרכז ידע עדכני ומתקדם עם תכנים ייחודיים למנהלים בתפקידי רוחב ואורך בכלל הארגונים. המרכז מאפשר צמיחה והתפתחות מקצועית ואישית במגוון תחומי התמחות ובפורמטים שונים, כולל קורסים התפורים לצרכי הארגון: ניהול בכיר, מיומנויות ניהול, משאבי אנוש והדרכה, פיננסים, , שיווק, שירות ומכירות, פרויקטים, ורכש. בנוסף, המי"ל יוזם ומפיק שתי תחרויות – הראשונה היא תחרות ה-Effie Awards והשנייה היא תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח. למידע ופרטים נוספים לחצו כאן.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח