איציק שמואל, מנהל השיווק של קליית גת הודיע על הסכם בלעדי עליו חתמה קליית גת עם חברת הפצת המזון ירדן – הנחשבת לחברת המזון הכשר, הגדולה ביותר בצרפת ואנגליה. על פי ההסכם תייצא קליית גת את מוצריה ברשתות המזון הגדולות ובחנויות הכשרות שבמדינות אלו. מוצרי הפיצוחים ישווקו תחת המותג "ירדן" – שהינו מותג פרטי (Private Label ) של חברת ההפצה וחוצה כמה קטגוריות מזון. מוצרי הפיצוחים של ירדן ישווקו בכל החנויות המובילות בשוק הכשר ובמחלקות הפיצוחים ברשתות שיווק וחנויות כלליות.
שמואל מסר עוד כי הבחירה בקליית גת נעשתה לאחר מספר רב של בדיקות עם יצרנים שונים בתחום הפיצוחים ונבעה בראש ובראשונה בזכות איכות המוצרים, האריזות החדשניות והייחודיות של המוצרים – אריזות במבנה של כוסות פלסטיק המכילות 180-220 גרם המשלבות גם מידע ומסרים בריאותיים אודות הפיצוחים. מוצרי היצוא יכללו: שקדים, בוטנים, גרעינים,קשיו, פיסטוק, נש צאנס ופירות יבשים.
שמואל מעריך כי פוטנציאל המכירות של קליית גת בצרפת ואנגליה עשוי להגיע ל- 0.7 מליון דולר בשנה. פעילות היצוא של קליית גת מהווה כ- 5% מהיקף פעילותה הכולל של החברה. בחו"ל נמכרים מוצרי קליית גת תחת המותג "קליית גת", כמו גם תחת מותגים פרטיים. המוצרים מיוצאים לשויץ, ארה"ב, בלגיה, קנדה ,דרא"פ, צרפת, אנגליה. שמואל ציין שהרחבת ההפצה לחו"ל תכפיל את היקפי היצוא של קליית גת ותעמיד אותם בהיקף של מספר מליוני ₪ בשנה. החברה תמשיך להשקיע מאמצים בפיתוח שווקים בינ"ל והרחבת קו המוצרים המיועד ליצוא.