קליניק בקמפיין אינטרנט לקידום סדרת הטיפוח Clinique 3 steps

לראשונה בעולם, חברת הקוסמטיקה העולמית קליניק, מעלה בישראל בלבד קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי ראשון מסוגו, לקידום סדרת הטיפוח הותיקה ביותר והמצליחה ביותר של קליניק, שיטת 3 השלבים – Clinique 3 step – סדרת טיפוח הקיימת מהיווסדה של החברה ונחשבת עד היום לסדרת הטיפוח הנמכרת ביותר בעולם וכוללת 3 מוצרי טיפוח בסיסיים לכל אישה: סבון פנים, מי הסרה וקרם לחות.



קמפיין הפרסום של קליניק, יעלה לאוויר בפריסת מדיה נרחבת למשך שבועיים ב 8.3.2009, באמצעות חברת האינטראקטיב hi-net, ובהשקעה כוללת של כ – 750,000 ₪. הקמפיין יציג את שיטת 3 השלבים של קליניק, תוך שימוש בפעילות אינטראקטיבית באמצעות יועצת יופי וירטואלית, אשר תבצע אבחון עור וירטואלי ומקצועי לכל לקוחה. הקמפיין יעלה ב 3 שלבים, כאשר כל אחד מניע לפעולה לשלב הבא, וישולב באתר מיני סייט ייעודי. הקמפיין ישולב בשירות SMS , דיוורים פרסונאליים, ובשירות לקוחות ייעודי.


במסגרת הקמפיין בשלב הראשון הלקוחות ייחשפו למוצרי שיטת 3 השלבים ולאחר אבחון עור ממוחשב יקבלו הטבה באחת מנקודות המכירה של קליניק, ערכת התנסות לשבוע בשיטת 3 השלבים של קליניק, מתנה.


לאחר מימוש ההטבה הראשונה תקבל הלקוחה הטבה שנייה, ערכת 3 השלבים של קליניק בהנחה משמעותית, עם מימוש ההטבה השנייה תקבל הלקוחה הטבה שלישית.



אבי חן, מנכ"ל מותג קליניק בישראל אמר כי: "במסגרת קמפיין הפרסום של קליניק לראשונה בישראל ובעולם יעשה קמפיין הכולל יועצת יופי וירטואלית לאבחון העור, שימוש במערכות SMS ושירות לקוחות, תוך שימוש באתר אינטרנט מיני סייט ייעודי, בשילוב קמפיין אסטרטגי המוביל את הלקוחה לשלושה שלבי פעולה."


אבי חן הדגיש כי "אנו גאים להיות הראשונים מבין שווקי קליניק בעולם, המציגים קמפיין ייחודי וראשון מסוגו למותג".



שיטת 3 השלבים של קליניק, הכוללת 3 מוצרי טיפוח: סבון פנים, מי הסרה ותחליב לחות, קיימת מהיווסדה של קליניק לפני 40 שנה. ככל הקמפיינים של קליניק וכחלק מאסטרטגיית המותג, המוצרים עצמם הם מובילי הקמפיינים בצילומים גדולים ונקיים ללא שימוש בדוגמנים ודוגמניות. אסטרטגיה פרסומית שהייתה לנועזת וייחודית בענף הפרסום ועד היום מבדלת את קליניק בעולם הקוסמטיקה בעולם.

שיטת 3 השלבים של קליניק מוכיחה עצמה עד היום כשיטת הטיפוח הטובה ביותר, ובכל שנה חברת קליניק העולמית, מזה 40 שנה, ממשיכה לפרסם ולקדם שיווקית ופרסומית את סדרת מוצרים זו. עד כה, מעולם, קליניק לא העלתה קמפיין אינטרנט שכזה למוצרים אלה.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח