קמפיין אינטראקטיבי של מועדון "חבר"

הישג חסר תקדים לקמפיין אינטראקטיבי ראשון לעמיתי "חבר" – מעל 20,000 הצבעות באתר "חבר" ובמסרונים כחלק מהכנות יריד "חבר" הקרוב שיתקיים לקראת הפסח.


לאור ההיענות הגבוהה של העמיתים המבקרים בירידי הצרכנות, (ביריד האחרון ביקרו כ 75,000 עמיתים), החליטו ב"חבר" להכניס את העמיתים אל מאחורי הקלעים ולשתף אותם בהכנות היריד הקרוב. מהלך זה, פורסם ב 2 קמפיינים אינטראקטיביים חדשניים לראשונה במועדון. במסגרתם בשלב הראשון הוזמנו העמיתים לקחת חלק ולהשפיע איך יראה לוגו היריד מבין 4 אפשרויות (מצ"ב) אשר ילווה את היריד בכל החומרים הפרסומיים והעיצוביים.


בשלב השני, הוזמנו העמיתים לשלוח את התמונות המשפחתיות שלהם שצולמו על רקע נופי ארץ ישראל כאשר תמונות נבחרות יוצגו כתפאורה ברחבת היריד בגני התערוכה.


פעילות אינטראקטיבית מגבירה את רמת המעורבות ומחזקת את חווית הלקוח והנאמנות למועדון" חבר". ליוזמה הייתה הצלחה מסחררת ביצירת מעורבות חסרת תקדים בהיקף של מעל 20,000 הצבעות באתר וב-SMS כשהפרסום כולו נעשה באופן ממוקד לעמיתים.


תמי גורמן כהן, סמנכ"ל השיווק של "חבר": "אנשים רוצים להיות שותפים ליצירת הערך, להביע את דעתם ולשתף בחייהם האישיים. מדובר במהלך ראשון מסוגו ב"חבר" בו יצרנו חוויה שיתופית לעמיתים".


מוטי לוי, מנכ"ל "חבר": "האתגר העיקרי שלנו ב"חבר" הוא לשמור על שביעות רצון העמיתים ברמה הגבוהה ביותר. אנו עושים את המיטב כדי לייצר חדשנות והרחבת שירותים לרווחת העמיתים. אנחנו שמחים שערכים של אהבת הארץ ומשפחתיות הם שיובילו את היריד הקרוב וגאים על המעורבות הגבוהה מצד העמיתים."

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח