קמפיין אינטראקטיב לשופרסל ישיר באמצעות BBDO


שופרסל ישיר (לשעבר נט-סל) – ערוץ הקניות באמצעות האינטרנט והטלפון של שופרסל,


מעלה קמפיין השקה חדש באינטרנט תחת הסיסמא: "כי זמן זה מצרך יקר".



הקמפיין מציג ארבע דמויות אנימטיביות כאשר כל אחת מהן משקפת דרך אפשרית לקנות בשופרסל ישיר (דמות האינטרט, דמות הדוא"ל, דמות הטלפון ודמות הפקס). הקריאייטיב שולח את הדמויות לבלות בים, בבית, בקולנוע וכו' תחת הכותרת: "יש אנשים שיש להם את כל הזמן שבעולם… לך אין".



משופרסל נמסר כי הקמפיין יעלה ברחבי האינטרנט באמצעות BBDO אינטראקטיב בעלות של 100,000$ ונועד לחשוף את אתר הקניות החדש וכמו גם את שם המותג החדש: "שופרסל ישיר".



אולי יעניין אותך

16459silit1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים