קמפיין אינטרנט לחברת ביטוח המשכנתאות EMI בשיתוף בנק טפחות – מזרחי

חברת ביטוח המשכנתאות המובילה בישראל EMI מקבוצת AIG קבוצת הביטוח הגדולה בעולם, עולה בקמפיין פרסום משותף עם בנק טפחות – מזרחי במטרה להסביר לציבור את היתרונות הגלומים ברכישת דירה או בית באמצעות משכנתא במימון גבוה של עד 95% בה נזקק הרוכש לסכום התחלתי קטן ביותר לצורך הרכישה.



הקמפיין יעלה בשלב הראשון לשבועיים בכעשרה אתרי אינטרנט בהשקעה של למעלה מרבע מיליון שח'.



מטרת הקמפיין החדש של EMI, לחשוף ולהסביר לציבור את כל היתרונות הגלומים ברכישת דירה למגורים או להשקעה באמצעות משכנתא במימון גבוה בה הבנק מממן עד 95% ממחיר הנכס. במשכנתא זו הרוכש נזקק להשקיע הון עצמי קטן ביותר של 5% בלבד. הקמפיין הנערך בשיתוף עם בנק טפחות – מזרחי, מוכיח לזוגות ומשפחות בעלי יכולת החזר מתאימה, כי ניתן להפוך מיד ובקלות לבעלי נכס למגורים או להשקעה, בתוכנית החזר נוחה ביותר ולטווח ארוך.



לדברי סמנכ"ל השיווק החדש של EMI יורם אביגד, המכשיר הפיננסי אשר מממן הבנק עד 95% ממחיר הנכס ולשנים רבות, יכול בקלות להוות תחליף לתשלום שכר דירה ובעזרתו יכולים הלקוחות הפוטנציאלים להפוך מיד לבעלי דירה או בית. התוכנית תותיר בידם את הונם העצמי לצורך מימון לימודים, רכישת ריהוט ואבזור לביתם החדש, לצורך רכישת רכב או לצורך פתיחת תוכנית חסכון לילדים או לנסיעה לחו"ל. גם אלה המבקשים לרכוש נכס נדל"ני כהשקעה לעתיד לא נזקקים כמעט להעמדת הונם העצמי והם ישתמשו בשכר הדירה שיגבו מהנכס, לתשלום ההחזר החודשי. מיותר לציין ששיטה זו של מימון גבוה ("מינוף") מקובלת מאד בעולם העסקים ובעיקר בענף הנדל"ן.



הקמפיין יעלה בניהולה של חברת אינטראקטיב מקבוצת צרפתי שטרנשוס זמיר EORO



EMI מקבוצת AIG העולמית, משרתת כיום למעלה מ 20,000 לקוחות באמצעות כל הבנקים בישראל והיקף עסקיה למעלה מ 7.5 מילארד שח'.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר