קמפיין האינטראקטיב לגיוס המתנדבים השנתי של עמותת צ.ב.ע – צעירים בונים עתיד – תחת הסיסמא "יש מקום להתנדבות" עלה לאוויר. מהעמותה נמסר היום כי האתרים: וואלה, ONE, גלובס, תפוז, YNET, NRG, הארץ ועכבר העיר תרמו שטח פרסום פרו בונו.
הקמפיין הופק בהתנדבות ע"י סאצ'י אינטראקטיב.
עמותת צ.ב.ע – צעירים בונים עתיד מקימה ומפעילה באמצעות מתנדבים מרכזי העשרה לילדים בשכונות מעוטות הזדמנויות בכל רחבי הארץ. מטרות העמותה הן קידום שוויון ההזדמנויות וצמצום הפערים החברתיים בישראל תוך חיזוק ערך ההתנדבות.