קמפיין הבית של תאגיד המידע "יפעת" עולה היום לאוויר. המטרה: "בניית שפה תקשורתית אחידה לכלל הקבוצה"


קמפיין הבית של תאגיד המידע "יפעת" עולה היום לאוויר. הקמפיין, בסכום של 500,000$ יופיע בעיתונות ובאינטרנט. מטרת הקמפיין הוא לבנות שפה תקשורתית אחידה לכלל קבוצת יפעת המספקת מגוון רב של שירותי תקשורת.



גבי בגס, מנכ"ל יפעת, אמר כי "היום יותר מתמיד, בעידן של מידע גדוש ורווי, מגוון השירותים הרחב שמספקת יפעת ללקוחותיה, מקנה להם את פתרונות התקשורת הנדרשים. החל מאיסוף הנתונים, הצגתם, ניתוחם, הצגת מכרזים מענף הבנייה, והגשת כל המידע ללקוח בצורה המדויקת והבהירה המספקת לו תמונת מבט כוללת על כל נושא מבוקש".



קמפיין הבית של תאגיד המידע "יפעת" עולה היום לאוויר. הקמפיין, בסכום של 500,000$ יופיע בעיתונות ובאינטרנט. מטרת הקמפיין הוא לבנות שפה תקשורתית אחידה לכלל קבוצת יפעת המספקת מגוון רב של שירותי תקשורת.



יפעת מציגה בקמפיין את ספינות הדגל שלה: יפעת מידע תקשורתי, יפעת בקרת פרסום, יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, יפעת הון דיסק, יפעת מכרזים וכן את שלל מוצריה.



כאמור, מטרת הקמפיין הוא לבנות שפה תקשורתית אחידה לכלל מוצרי החברה, עקב כך שבשנים האחרונות גדל היקף השירותים שהקבוצה מציעה ללקוחותיה. הקמפיין בא להדגיש ללקוח את התועלת שבעבודה מול גוף אחד שיספק לו את כל פתרונות המעקב והניתוח של התקשורת.



לאחרונה, פיתחה החברה וביססה במיוחד את שירותי ניתוח יחסי הציבור וכיום עובדת עם חברות רבות מהסקטור הפרטי והפוליטי.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס