עצמל'ה, רשת הריהוט המובילה לילדים, ממשיכה בקמפיין המצליח בכיכובה של הפרזנטורית האהובה, מיכל ינאי, ומוסיפה לסמן את ענקית הרהיטים השבדית כמתחרה ישיר. כחלק מהמהלך הכולל של הקמפיין, הרשת יצאה בשלב ראשוני בגל פרסום טלוויזיוני, ומקביל עלתה עם מודעות בעיתונים אסטרטגיים לקהל היעד ותמיכה במדיה הדיגיטלית. כעת הרשת עולה בגל נוסף בפריסה ארצית ומדיה רחבה.
סרטי הפרסומת צולמו במרכז הלוגיסטי החדש והמתקדם של הרשת שהושק במודיעין, במקום המרכז הקודם בבית שמש. המרכז החדש מתפרס על בניין בן 3 קומות, וכולל סניף ענק עם מתחם OUTLET משתלם במיוחד.
הקמפיין ממשיך את הקו האסטרטגי של הקמפיין הקודם ומביא את סיפורה של משפחה שבדית טיפוסית במהלך סיבוב קניות באחד מסניפי הרשת, אשר מחדד את האסטרטגיה השיווקית של רשת עצמל'ה, תוך הדגשת יתרונותיה הרבים ביחס למתחריה שבאים לידי ביטוי באיכות ובחוזק המוצרים, במגוון העיצובים ובחוויית הקנייה האישית.
יחד עם יתרונות אלו, כולל הקמפיין גם הצעות שיווקיות ומבצעים בלעדיים המתקיימים בכל סניפי הרשת, ומובאים ע"י מיכל ינאי, שזו השנה ה-4 ברציפות שמשמשת כפרזנטורית של הרשת.
אריאל תובל, מנכ"ל רשת עצמל'ה מוסר "החלטנו העונה לרענן ולקחת את הקמפיין צעד קדימה תוך התמקדות ביתרונות הרבים ובאיכויות של הרשת. אנו מאוד מרוצים מהתוצאה ובטוחים שהקמפיין החדש ימשיך לחזק אחיזתנו בענף הריהוט לילדים בישראל אותו אנו מובילים".