קמפיין הפייסבוק לאיתור דוגמן הבית של KEDS KIDS גרף למעלה מ- 300,000 כניסות ב- 8 ימים

קמפיין הפייסבוק של חברת האופנה KEDS KIDS, שובר שיאים ברשת: הקמפיין לחיפוש דוגמן הבית לקמפיין הנוכחי, בהובלת חברת האינטראקטיב GIMALAYA, מקבוצתG GROUP , גרף למעלה מ- 300,000 כניסות ב- 8 ימים. שווי של כ- 1.2 מיליון ₪.



בימים האחרונים, חברת האופנה KEDS KIDS יזמה מהלך שיווקי נרחב לאיתור הדוגמן של קדס לקמפיין הקרוב באמצעות הרשת החברתית facebook. במסגרת הפעילות חברת ג'ימאליה אינטראקטיב, השיקה אפליקציית פייסבוק ייחודית המאפשרת להורים להעלאת התמונות של ילדיהם ולהיכנס לתחרות על תואר הדוגמן של קדס לקמפיין אביב קיץ 2011.



עומר נוי, מנכ"ל חברת ג'ימאליה מסר "פעילות הפייסבוק של קדס קידס יצרה חשיפה מוגברת ותקדימית ברשת. למעלה מ- 120,000 משתמשים התקינו את האפליקציה המוצעת וקרוב ל-6,000 משתמשים הציעו את ילדיהם לתפקיד הדוגמן החדש של החברה".



עוד הוסיף נוי "חברת קדס קידס האמינה ביכולותיה של המדיה החברתית למציאת דוגמן חדש ובהשקעה מינימאלית יחסית, הגיעה לתפוצה רחבה ונחשפה לאלפי ילדים מתאימים מכל המגזרים ברחבי הארץ. לאור ההצלחה הרבה, אנו למדים כי הקהל הישראלי פתוח לאתגרים חדשים ברשת ואוהב את השיתופיות וההנעה לפעולה בתהליכים השונים".

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת