קמפיין הפרסום החדש של "טרייד מוביל", חברת הטרייד אין הרשמית של יבואני הרכב המובילים בישראל, עולה לאוויר עם פרסומות רדיו חדשות. הפרסומות יעלו בתחנות הרדיו האזוריות המובילות בעלות של כ-250 אלף ₪, ממחר וימשכו כשבועיים.
את הסיסמא החדשה "מהטרייד אין של היבואן לצרכן", יובילו הקומיקאי אסי ישראלוף מ"מה קשור" והשחקנית והסופרת שרית סרי.
כזכור, בחודש האחרון החליטו ב"טרייד מוביל", על התקשרות עם משרד הפרסום "חברון זלצמן" לצורך העלאת קמפיין מיתוג חדש שעלותו כ-1.5 מיליון דולר, תוך שיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור "א.מ.ן ויינר".
מנכ"ל "טרייד מוביל" מנשה ברק לקראת צאת קמפיין הפרסום: "קמפיין הפרסום ברדיו הינו הראשון מתוך מספר פעילויות שיווק מגוונות, שמטרתן לבסס את חברת טרייד מוביל כמובילה בענף הטרייד אין".