המרכז האקדמי ויצו חיפה משיק בימים אלה קמפיין הרשמה חדש לקראת שנת הלימודים תשע"ח. ההרשמה היא למחלקות: תקשורת חזותית, ארכיטקטורה, צילום, עיצוב אופנה, ובהמשך גם יושק קמפיין לבית הספר החדש לניהול ולכלכלה.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום B-WAY DIGITAL הקמפיין מבוסס על בלוג וידאו המציג סרטונים שמצולמים על ידי סטודנטים במכללה שבהם הם מתעדים באמצעות הסמארטפונים שלהם את חייהם כסטודנטים לעיצוב במרכז האקדמי ויצו חיפה. המטרה אינה קמפיין 'עדויות'(testimonial) טיפוסי. לצוות הקריאטיבי היה מאוד חשוב לא "ליפול" לקלישאות, הן בתוכן והן בנראות, ולכן הייתה הקפדה מיוחדת על האותנטיות והכנות של דברי הסטודנטים, והצפייה בסרטוני הבלוג, הלא ערוכים, ממחישה זאת היטב.
השקת בלוג הוידאו של הסטודנטים 'התחנה הראשונה Live' מהווה חלק מהקו הקריאטיבי של השנים האחרונות.
הרעיון מאחורי הקריאטיב של קמפיין 'התחנה הראשונה שלי live' היה לתת ביטוי ובמה לתוצאות סקר המתעניינים שבצעה המכללה לאחרונה ובו עלה כי ארבעה מתוך חמישה סטודנטים ימליצו מאוד למתעניינים ללמוד במרכז האקדמי ויצו חיפה.
קרן בן דוד, מנהלת השיווק של המרכז האקדמי ויצו חיפה: "אחת השאלות הכי נפוצות שאנחנו נתקלים בהן במרכז ייעוץ ורישום היא 'אני יכול לדבר עם סטודנט שלכם?' נוסיף על זה את נתוני הסקר האחרון שקיימנו, בו נמצא כי 80% מהסטודנטים שלנו ימליצו לחברים לבוא וללמוד אצלנו ו- 77% מבין הנשאלים אמרו כי מקור המידע "שהכי כדאי להתייעץ איתו" הם סטודנטים, אזי יש פה היקש מתבקש. יצאנו לדרך עם רעיון והרבה חששות למידת שיתוף הפעולה שנקבל מסטודנטים, שגם ככה עמוסים מאוד, לתעד את עצמם ברגעים יפים יותר ופחות. לשמחתי גיבשנו חבורה של 16! סטודנטים ממחלקות ושנים שונות המתמסרים ברצון לתהליך התיעוד האישי ומצליחים בצורה אותנטית להעביר את החוויה של "להיות סטודנט לעיצוב".
הקמפיין בהיקף של כ–1.3 מיליון ₪
עלה בטלוויזיה ובמקביל במגוון מדיות דיגיטליות, כולל שיתוף פעולה ייחודי עם פורטל מאקו, הכולל מתחם תוכן יעודי לקמפיין באתר עצמו.
משרד פרסום: B-WAY DIGITAL
מנהלת המשרד: צביה דורון
מנהלת הלקוח: אורית הרפז
מנהל קריאטיב: איציק אלפון
פלנינג וקופירייטינג: אתי מילר
הפקה, עריכה ווב: סרג' בר