חברת התקשורת 012 קווי זהב יוצאת בקמפיין ייעודי לנוסעי התחבורה הציבורית דוברי הרוסית. באמצעות משרד הפרסום תל אביב – מוסקווה בהשקעה מוערכת של 10,000$, עולה החל מהשבוע הקרוב סרטון הפרסומת בכ- 350 מסכי LCD טלוויזיונים הפרוסים בתוך אוטובוסים ומוניות. הקמפיין יקדם את מבצע יום העצמאות של החברה שימשך כשלושה שבועות.
משרד הפרסום מקווה כי השימוש הגובה של המגזר בשירותי התחבורה הציבורית יניב תוצאות חיוביות.
משרד הפרסום תל אביב מוסקווה מצטרף אל משרדי פרסום, עסקים וערוצי טלוויזיה בשפה הרוסית שהחלו לשדר תכנים ופרסום במסכי ה- LCD הטלווזיונים. פריסת המסכים שהחלה באמצע 2004 באמצעות חברת המדיה החדשה Infomotion בקווי התחבורה הציבורית, אפשרה לראשונה לפנות אל המגזר בצומת מרכזי שבה הוא עובר כמעט בכל יום.
פאול מסז'ניק, סמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום ת"א-מוסקווה מסר כי ישנן שתי סיבות עיקריות להפקת קמפיין ייעודי לנוסעי התחבורה הציבורית. הראשונה נובעת מן העובדה הפשוטה כי תל אביב מוסקווה מקדם בברכה כל מדיום חדש המציע פתרונות ממוקדים ומפולחים לקהלי יעד. השניה היא המספר הגדול של דוברי רוסית המשתמשים בשירותי התחבורה הציבורית: "אנו רואים את הפקת הקמפיין כניסיון חדש להגיע אל המגזר שלא באמצעות המדיה הקיימת. המדיה עובדת מזה מספר שנים רב בחו"ל בהצלחה רבה ולכן יהיה זה אך טבעי כי גם בישראל היא תצליח באותה מידה".