קמפיין חדש לביטוח ישיר עם מורן אטיאס

ביטוח ישיר השיקה קמפיין חדש אליו גויסה מורן אטיאס, לככב לצד יוני ויונה, היונים של ביטוח ישיר, אותם מדובבים טל פרידמן ואלי פיניש. קמפיין זה הוא השלישי מתוך סדרה של שירותי פרמיום שביטוח ישיר מציעה לכלל לקוחותיה, במטרה לשנות את תפיסת השירות בעולם הביטוח, ואומרת: "ברגעים שצריך ביטוח תשאירו את זה לנו". בקמפיין נחשף שירות חדש וראשון בשוק הביטוחים – שירות 'ישיר עד אליך' לסיוע במקרה של תאונת דרכים.



בסרטון, מורן אטיאס בדרכה לפרמיירה חשובה ביחד עם הנהג שלה, שהחליט לקחת קיצור דרך השדות, כדי להגיע בזמן. הנסיעה בשדות גרמה לתקלה ברכב והם נאלצו לעצור בצד, בשטח שכולו בוץ. מורן יצאה כעוסה מהרכב, מתהלכת עם העקבים בבוץ בזמן שהנהג מסביר לה שהשאיר לביטוח ישיר את הטיפול ברכב. היונים יוני ויונה צופות על המתרחש מהצד, וכשהן מגלות שזו מורן אטיאס, מתגשם חלומו של יונה (פיניש) והוא מתחיל לדבר מתוך גרונה של אטיאס ויוני (פרידמן) מדבר מגרונו של הנהג. מכיוון שיונה לא יודע להתהלך בעקבים, מורן נופלת עם שמלת הקוטור לבוץ, ותוך כדי מגיח הרכב החלופי שביטוח ישיר שלחה, שאמור לאפשר למורן להמשיך בדרכה לפרמיירה.



שירות 'ישיר עד אליך' ניתן להפעלה במצבי תאונה, בהם הרכב של המבוטח יכול לנוע, אך צריך להגיע אל המוסך לתיקון. צוות מתוך המוסכים המובחרים של ביטוח ישיר יגיע אל הנקודה שיבחר המבוטח, וישנע את הרכב אל המוסך. המבוטח יקבל בינתיים רכב חלופי ובתום הטיפול יוחזר אליו רכבו המתוקן, לכל מקום שיבחר.



שירות "ישיר עד אליך" הוא חדש ובלעדי מבין כל חברות הביטוח בישראל, לכלל לקוחות החברה וללא תשלום. עד היום, במצבים בהם הרכב ניזוק, הלקוח היה צריך להגיע אל המוסך בכוחות עצמו, לקבל רכב חלופי ולחזור לאסוף את הרכב לאחר התיקון. עם שירות זה, לקוחות ביטוח ישיר אינם צריכים להגיע אל המוסך, ונחסכים מהם זמן וטרחה רבים. את השירות ניתן להפעיל באמצעות שיחת טלפון לשירות ביטוח ישיר או באופן דיגיטלי דרך האתר. עם יצירת הקשר, ניתן לשלוח תמונות המתעדות את הרכב הניזוק, שיועברו למחלקת התביעות של ביטוח ישיר. במקרה של תאונה ללא צד ג', ביטוח ישיר גם תנהל את התביעה ללקוח, מבלי שיצטרך להתעסק בה.



שירות "ישיר עד אליך" הוא השלישי בסדרת שירותי הפרמיום שמוענקים לכלל לקוחות החברה. השירות הראשון שהושק בקמפיין עם נועה קירל הוא מוקד 24/7, הזוכה להצלחה רבה בקרב לקוחות החברה, וכולל סיוע והנחיה לאורך כל שעות היממה בזמן תאונת דרכים. השירות השני שהושק הוא 'מפתח תמורת מפתח' בקמפיין עם שלמה שרף וזהיר בהלול.


סמנכ״לית השיווק של ביטוח ישיר, מרב קליפר-פרץ: "ביטוח ישיר ממשיכה להוביל את מהפיכת השירות ללקוחות וזאת במסגרת השקת האסטרטגיה החדשה שאומרת ללקוחות ברגעים שצריך ביטוח 'תשאירו את זה לנו'. המטרה היא להעלות את סטנדרט השירות למבוטחים שלנו ולהיות לצידם ברגעי האמת, במיוחד במקרה של תאונה או כשהרכב ניזוק. התפיסה היא שירות "פרימיום" לכלל הלקוחות וזאת ללא תוספת עלות".

אולי יעניין אותך

מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
נעלי סקופ מחיר 149
רד אורבך צילום שי פרנקו (2)
בני כבודי, קרדיט - יחצ
קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח