בימים אלה מעלה חברת אסם קמפיין פרסום למוצר החדש ביסלי דק – חטיף חדש במרקם פריך אוורירי ודק, המתאים במיוחד לילדים. הקמפיין, תחת הסיסמא "עבור למצב דק" הופק ע"י משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, ופונה בשפתו ובסגנונו לקהל הצעירים, עבורם מיועד המוצר.
"ביסלי דק" הינו חטיף חדשני והקמפיין לו הינו בהשראת ז'אנר סרטי מדע עתידני. הדמויות המצוירות המוכרות של "גריל" ו"ברביקיו", מופיעות בו כשהן לבושות במעילים שחורים ארוכים, כך גם אריזות החטיף החדש המעוצבות בצבעי מסך מחשב מטאליים של ירוק-שחור. אסם השקיעה בפיתוח החטיף ובהשקתו כ- 4 מיליון ₪.
הקמפיין, שיימשך כחודש יעלה בערוצים 2 , 10 ובאינטרנט ובעיתונות ילדים ונוער.