CASTRO מציג קמפיין חדש לקטגוריית הג'ינס בכיכובם של גל גדות ויונתן ווגמן, הפרזנטורים החדשים של המותגים CASTRO ו- CASTRO MEN.
קמפיין הפרסום החדש מציג את ה- GOLD JEANS לנשים, ואת ה- BLACK JEANS לגברים – האמירה האופנתית לעונה החדשה. הקמפיין, אשר צולם בתל אביב יכלול שילוט חוצות בהשקעה כוללת של כ-3.5 מליון ₪. הקמפיין אשר יעלה ב- 1.2.2008 נעשה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPJ
יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של קסטרו: "קולקציית הג'ינס החדשה של קסטרו, יחד עם הכוכבים החדשים של קסטרו, גל גדות ויונתן ווגמן, מהווים המשך לאסטרטגיית המובילות והבידול של קסטרו בענף האופנה ובמיוחד בקטגוריית הג'ינסים.
קסטרו מובילה את קטגוריית הג'ינסים תוך עבודת פיתוח ומחקר בלתי פוסקת, שהחלה כבר לפני כמה שנים, ואנו שמחים להמשיך לחדש ולהפתיע בכל עונה מחדש, תוך התפתחות והתחזקות המותג."
קמפיין הפרסום באמצעות משרד מהפרסום ראובני פרידן, יעלה ב- 1.2.2008 למשך חודש בהשקעה כוללת של כ- 3.5 מליון ₪. הקמפיין פונה לנשים ולגברים של קסטרו, ויכלול שילוט חוצות מקיף בכל רחבי הארץ.
.
קרדיטים:
משרד פרסום: ראובני פרידן IPJ
צלם: דודי חסון
איפור: ערן פאל
שיער: דיויד פרץ
סמנכ"לית לקוחות וקריאיטיב : בועז להב
מנהל קריאייטיב – נועם גזית
ארט דירקטור – שחר גרזון
קופירייטר – דוד כהן
סופרוויזר: פנינה רוטנברג
תקציבאית – אביטל זיונס
מפיקה: ענבל דקר