לרגל השקת סדרת חטיפים מלוחים חדשה של המותג POOF יעלה השבוע קמפיין חדש בכיכובם של הטיקטוקרים הפופולריים ביותר בישראל:
יסמין עומרי, שני שמואלוב, ליה ציון, עלמה ציון, ארתור אדליין וניב חביב. הקמפיין נאמד בהיקף של מאות אלפי שקלים והוא נערך ע"י משרד הפרסום ציבלין טווינס,
והוא יכלול בין היתר הפקה מוזיקלית ויצירת קליפ המשלבת את יצירתו המפורסמת של באך עם ה"רעש", "הביסים" והקראנצ'יות של החטיף החדש.
הקליפ האנרגטי, הצעיר והעכשווי מיועד לערוצי האון ליין ולרשתות החברתיות, שיחשפו את הסדרה החדשה הכוללת את הטעמים: גריל, חמוץ מתוק וטאקו.