קמפיין ייחודי ל- GetIT – אתר המכירות של תפוז

אתר המכירות הפומביות, גטייט, מבית תפוז אנשים וג. יפית עולה בקמפיין פרובוקטיבי תחת הכותרת "קח אותי ב-99 ש"ח בלבד" הקמפיין עולה עצמאית ב-100 פני פרסום בבתי קפה של ל'עומק התודעה'.



האתר יקדם את המכירות הפומביות המתבצעות דרכו במגוון מוצרים: מסכי פלאסמה, LCD, מחשבים, ציוד צילום, ריהוט ועוד רבים אחרים. זאת הפעם הראשונה שהאתר יוצא בקמפיין לקידום פעילותו בפלטפורמה זו.



GetIT בחרו לא רק להעביר את מסר בצורה פרובורטיבית אלא גם בחרו להעלות את הקמפיין בחדרי נוחיות בבתי קפה. על גבי שטחי הפרסום מופיעות מודעות שעליהם מסכי פלסמה שמוקרנים עליהם תמונות של גברים ונשים חשופים כאשר לצידם המשפט 'קח אותי ב-99 שקלים בלבד'. באחת המודעות אף עלתה השאלה 'מעדיף לעשות את זה בקבוצה?'. בחברה מקווים כי הקמפיין המתגרה יעלה את כמות המשתתפים במכירות.



דני פדרמן, מנכ"ל GetIT אמר כי: 'הבחירה הן במסר והן במדיום היא לא מקרית. בחרנו להעביר את המסר בצורה יוצאת מגדר הרגיל משתי סיבות: האחת, שקהל היעד שקונה בדרך כלל באינטרנט הוא צעיר יותר, המדובר על קהל בעל כח קנייה משמעותי והוא נע בטווח הגילאים שבין 20-40. הסיבה השנייה היא הבחירה במדיום. היא נבעה בדיוק מאותה סיבה. קהל זה מבלה בבתי קפה והשימוש במדיום שנמצא מתחת לאפו הוא טבעי יותר'.




חברת GetIT הוקמה על ידי חברת ג.יפית טלוויזיה ועיתונות בע"מ. כיום שותפה בחברה גם חברת תפוז אנשים.

אולי יעניין אותך

15666pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים