קמפיין לדיאודרנט בריח בואש מצוי ושום טבעי

במהלך השבועיים האחרונים עלה לאוויר קמפיין "השקה" של דאודורנטים בריח שום טבעי לאישה ובריח בואש מצוי לגבר. במסגרת המהלך נתלו מודעות "צריך ספייס? דאודורנט SPACER, כל הספייס שבעולם" בכל תחנות הרכבת, בשילוט חוצות, פעילות קד"מ ודיול ובפעילות דיגיטל במדיה החברתית וכמו כן הופקו דוכנים אשר הציגו דאודורנטים ממותגים של הריחות בואש ושום וחולקו תחתיות עם איורי בואש במגוון התנהגויות הנתפסות כ"לא מנומסות".



המהלך עורר סקרנות רבה ושיח ברשתות החברתיות ובטלוויזה מי הגורם שעומד מאחוריו, בין השאר עלו השערות שמדובר בקידום השירות החדש של רכבת ישראל " קרון שקט" ובמתחרה של .AXE



לאחר כשבועיים התברר שמי שעומד מאחורי המהלך היא רכבת ישראל. מדובר בקמפיין לשינוי התנהגויות כאלה שאינן התנהגויות מתחשבות של נוסעים חלקן נובע מחוסר מודעות ופוגע בחווית הנסיעה. מטרת הקמפיין היה להביא למודעות להתנהגויות הלא מנומסות, ללמד את הנוסעים לצרוך את השירות באופן מיטבי ולהביא לשינוי משמעותי בחוויית הנסיעה.



השלב שני כלל שילוט מאסיבי בכל תחנות הרכבת, הרציפים כוסו במדבקות, דלתות הרכבות מותגו וגרמי המדרגות והדרגנועים כוסו בטביעות רגליים שמכוונות את כיוון העלייה. השילוט משתף את הנוסעים בלקיחת האחריות לנהוג בנימוס אחד כלפי השני במהלך הנסיעה בין היתר מדבקות עם הסלוגנים:"ברכבת לא צריך ספייסר שנותנים ספייס כולם נהנים מהדרך" ומסרים פרטניים המכוונים להתנהגויות: "כשהרכבת עוצרת בתחנה, קודם נותנים לנוסעים לרדת ורק אח"כ עולים", "מתפזרים לאורך הרציף כדי לעלות בנוחות לרכבת", "במהלך הנסיעה לא שמים רגליים על הכיסאות", "בתחנה וברכבת מדברים בשקט בטלפונים הניידים ומקשיבים למוסיקה באוזניות", "במדרגות הנעות עולים בימין ומפנים לממהרים מסלול משמאל" ו"במדרגות נצמדים לימין".



המהלך עצמו מלווה בפעילויות חוויתיות במהלך הנסיעה ובתחנות, משמרת נימוסין המורכבת מגימלאים שיתגמלו נוסעים על התנהגויות חיוביות, פעילויות וקידום בדיגיטל במדיה החברתית, סרט שיושק בימים הקרובים במדיה האינטרנטית ועוד.



אתי פינקלשטיין סמנכ"ל השיווק של הרכבת מציינת כי "אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני רכבת ישראל הוא שיפור חווית הנסיעה ושיפור תפיסת חווית הנסיעה. במחקרים רבים שנערכו בנושא חווית הנסיעה ומתוך פניות של צרכנים בעמוד הפייסבוק של הרכבת, עולה כי לנוסעים יש השפעה מכרעת על חווית הנסיעה. מדובר במהלך שאינו שם את הרכבת כגורם מטיף ומחנך אך עם זאת גורם לאנשים להקשיב ולשנות את התנהגותם. לכן בחרנו במהלך שיווקי בגובה העיניים, מסקרן ומעורר שיחה"


אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח