לרגל מצעד הגאווה 2013, פוזרו הבוקר ברחבי תל אביב מאות שלטי הכוונה לחתונה, הנושאים שמות של זוגות חד מיניים (יפעת ואלינור, רמי ואלון). המהלך של משרד הפרסום Lead והשימוש הקריאיטיבי בשלטי ההכוונה הנפוצים בחתונות נועדו על מנת להעביר מסר חד וברור: אהבה, זוגיות ותאים משפחתיים חד מיניים קיימים בישראל, והגיע הזמן שהמדינה והציבור יכירו בהם כשווים לזוגיות הטרוסקסואלית – גם בנושא הנישואים.
מטרת הקמפיין היא לעורר עניין ושיח ציבורי בנושא הנישואים החד מיניים, לקבע אחת ולתמיד את הצורך בהכרה בנישואים אלו והגברת המודעות לאפליה נגד הקהילה הגאה. הקמפיין קורא לתמוך בהצעת החוק המציעה לעגן את זכותם של בני אותו מין למסד את אהבתם, לקיים זוגיות ולהקים משפחה בישראל ולהפוך את הנישואים החד מיניים מטרנד ברנז'אי לנורמה ממוסדת, למיינסטרים.
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים משרד הפרסום Lead: "התגייסנו לקידום שוויון זכויות מהותי ומלא עבור ציבור הלהט"ב מתוך המחויבות לדמוקרטיה בישראל הדוגלת לאמונתנו בשוויון ערך האדם. אנחנו גאים להוביל מהלך כה חשוב בחברה הישראלית ומאמינים שהדרך הקריאטיבית תעורר מודעות והכרה, תיתן לגיטימציה לנושא ותצליח לסייע לקידום הפן החוקי של מיסוד הנישואים החד מיניים."
לדברי שי דויטש, יו"ר האגודה למען הלהט"ב: המדינה, השבויה עדיין בעבותות של כפייה דתית, אינה מכירה בכך שזו זכותם האזרחית של בני הקהילה הגאה להינשא, כפי שזו זכותם האזרחית של בני זוג סטרייטים. השנה, במצעד הגאווה 2013, חברי קהילת הלהט"ב, בני משפחותיהם וידידיהם הרבים אומרים לכלל הציבור ולנבחריהם שהגיע הזמן לשים סוף לאפליה רבת השנים. הגיע הזמן להפסיק לעודד את השינאה חסרת הפשר וההגיון לאנשים שנטייתם המינית עשויה להיות שונה משלהם הם אינם פחות ישראלים מכל אזרח אחר. הגיע הזמן לתקן את העוול – ולהכיר בנישואים גאים. כי אהבה, היא אהבה, היא אהבה".