קמפיין #מרגישיםבנוח הושק בהשתתפות דוגמן על הרצף האוטיסטי ביחד עם אגם רודברג

קמפיין #מרגישיםבנוח שמעודד משפחות להצטלם עם יקיריהם שעל הרצף האוטיסטי להצטלם איתם ולהעלות את התמונה לרשתות הושק הבוקר בהשתתפות נבו אלוני, נער בן 14.5 שנמצא על הרצף ואגם רודברג.

הקמפיין הוא יוזמה של עמותת Dreamers, הפועלת כבית הפקות להגשמת חלומות, בשיתוף עם סקטצ׳רס שהתגייסו לסייע במשימה. נבו ואגם נרתמו להעלות את המודעות ליום ההתרמה של אלו"ט אשר שם את הדגש ליחס הסביבה לאנשים ובני נוער שנמצאים על הרצף. יום ההתרמה נערך השנה בשל המגבלות במרחב הדיגיטלי ולא מדלת לדלת עם הסיסמה "השנה במקום לפתוח את הדלת – פותחים את הלב".

#מרגישיםבנוח צפוי להימשך בשבועות הקרובים במטרה לשים קץ לתחושת האי נוחות וההסתרה שיש לעיתים למשפחות של ילדים, בני נוער ובוגרים שעל הרצף האוטיסטי.

אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

ליראק פריז- תחליב ניקוי 130 שח צילום יחצ חול (1)
סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed