קמפיין נוסף לסדרת הדאודורנטים "ליידי ספיד סטיק 24/7"

הטניסאית מריה שראפובה ממשיכה להוביל את קמפיין ליידי ספיד סטיק, מותג הדאודורנטים הנשיים לסדרת "ליידי ספיד סטיק 24/7",המקנה הגנה מסביב לשעון. ליידי ספיד סטיק 24/7 מיועד לאישה המודרנית העסוקה, המחפשת הגנה יעילה לאורך זמן. הדאודורנט, במרקם סטיק, מצויד בטכנולוגיה חדישה וייחודית בה הדאודורנט מפריש ניחוח רענן כאשר הוא בא במגע עם זיעה. חברת ש. שסטוביץ תשקיע כמיליון דולר בקמפיין זה.



הריח הרענן משתחרר לאורך זמן בהתאם לצריכה. הדאודורנט משאיר אותך יבשה ומוגנת מהשעה הראשונה עד השעה ה- 24, 7 ימים בשבוע, על מנת שתרגישי בטוחה בכל שעה.



שראפובה נבחרה להוביל את קמפיין ספיד סטיק בשל היותה משדרת ערכים התואמים את ערכי המותג ספיד סטיק – טניסאית מצליחה (מקום ראשון בווימבלדון 2004 ושני בליגה העולמית בשנת 2005), המפורסמת גם בזכות יופייה ואורך חייה הפעיל המחפשת דאודורנט המבטיח הגנה לאורך זמן ובכל מצב.


בסרטון הפרסומת החדש מופיעה שראפובה כשהיא מניידת בין משחקי טניס, נסיעות בעולם, צילומי דוגמנות ואירועים נוצצים על השטיח האדום. היא נמצאת בתנועה 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ורוצה להרגיש רעננה לאורך זמן.



סיסמת הקמפיין: ליידי ספיד סטיק 24/7 מתפקד במצבי בלחץ.



שראפובה מסרה כי היא נרגשת לייצג את ליידי ספיד סטיק ולהיות חלק ממשפחת "קולגייט פלמוליב". שראפובה הוסיפה כי היא חשה חיבור טבעי למוצרי החברה כיוון שהם חלק בלתי נפרד מחייה האישיים והמקצועיים.



לדברי עינת פורטוגלי, מנהלת השיווק של חטיבת קולגייט פלמוליב: "סדרת "ליידי ספיד סטיק 24/7" מציעה מענה לנשים הזקוקות להגנה מתמשכת ומרבית לחייהן העמוסים. מתוך תפיסה כי נשים בגילאי 15-34 חיות באקשן מתמיד וזקוקות לדאודורנט שיספק להן הגנה מושלמת לכל שעות היום".

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים