סקודה מבית צ'מפיון מוטורס, מותג הרכב האירופאי , יוצא בקמפיין תדמית חדש שעושה שימוש בשלושה פרזנטורים חדשים במטרה להציג את קונספט הקמפיין – "עשית דרך. גם אנחנו". הקמפיין מקביל בין הדרך המרשימה שעברו הפרזנטורים עד לתפקידם הנוכחי, לדרך המרשימה שעבר המותג מאז נחת בישראל לפני יותר משני עשורים עד למקום המוביל בו הוא נמצא כיום.
בסיכום 2015, מסר מותג סקודה כ- 17,500 כלי רכב ושבר את שיא המסירות שלו בכל הזמנים. זאת ועוד, השנה ממשיך המותג לשבור שיאים עם גידול של כ- 50% במסירות לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
לטובת הקמפיין שנהגה על ידי משרד הפרסום מנצ', הוחתמו שלושה פרזנטורים אמיתיים, מנהלים בדרגים בכירים ובחברות מובילות במשק. הפרזנטורים שנבחרו לאחר סינון קפדני מתוך עשרות מנכ"לים מובילים, כוללים את רועי אלבז – מנכ"ל פנגו, עוז ברלוביץ', – שנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל ואביה מגן, מנכ"לית מלונות פתאל אילת. הקמפיין כולל שימוש בפרזנטורים מתוך רצון לשים דגש על קהל היעד ופחות על הנתונים הטכניים של הרכב.
סרטוני הפרסומת מציגים את השלושה נוסעים בסקודה סופרב החדשה על מסלול המראה מהיר, כשברקע המסלול, חולפות תחנות חשובות בקריירה המקצועית שלהם, מתפקידים זוטרים ועד לתפקיד הבכיר אליו הגיעו. הסרט מקביל בין הדרך המקצועית שעשו, לבין הדרך שעשה מותג סקודה בארץ. הקמפיין החדש הינו מקומי, ביוזמת משרד הפרסום מנצ', והינו הקמפיין המצולם הראשון בישראל עבור המותג מזה עשור. חברת הפקה הינה פארדיסו והבימאי – אלי סברדלוב. סקודה תשיק הקמפיין במהלך של מספר שבועות במדיות השונות: טלוויזיה, שלטי חוצות ארצי ודיגיטל. עלות הקמפיין, כחמישה מיליון שקל.
ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס בישראל: "סקודה ישראל חוגגת זו השנה השלישית את היותה המותג האירופאי הנמכר בישראל. הדרך שעשה המותג מאז השקתו בישראל, באמצע שנות התשעים ועד היום היא לא פחות ממדהימה. בחרנו להתמקד בקמפיין התדמית החדש, פחות ברכבים ובנתוניהם, אלא להציג את סיפורו של קהל היעד שלנו – קהל לקוחותינו. הפרזנטורים שבחרנו, כול אחד בתחומו, מייצג מסלול הצלחה מקצועי מהיר ומרשים הדומה לדרך המרשימה שעבר המותג סקודה".