קמפיין עצמאות למותג תחליפי הבשר ביונד מיט

לקראת יום עצמאות ועונת המנגלים 'ביונד מיט' המשווקת על ידי חברת דיפלומט עולה עם פרסום חוצות המעודד צריכת תחליפי בשר, כאלטרנטיבה צמחונית טעימה.

הקמפיין שמתפרס על פני שלטי חוצות בפריסה ארצית, יוצא לרגל עצמאות המהווה חג הברביקיו הישראלי. ביונד מיט מוצע כאלטרנטיבה לאנשים המעדיפים לא לאכול בשר ואף כאלו המעדיפים להפחית באכילת בשר, וליהנות מתחליף טעים המדמה את טעם הבשר. ביונד מיט הוא מותג בינלאומי פורץ דרך, הראשון לתחליפי בשר. בארץ הוא נהנה מנתח שוק כספי של 29.5 אחוז. מסקר שנערך לאחרונה על ידי מכון 'רושינק' עולה כי 67 אחוז מהנשאלים פתוחים להתנסות בתחליפי בשר מהצומח ביום העצמאות הקרוב.

אולי יעניין אותך

HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

גיימינג
אוליביה רודריגו X LANCOME CREDIT LANCOME
פרופ אלי גימון - ללא קרדיט