בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הישראלית הגדולה בישראל, מעלה קמפיין פרסום רחב היקף בהשקעה של 2 מיליון ₪. הקמפיין להשקת מנת המיני ראנץ' החדשה יעלה לאוויר בתחילת השבוע הבא באמצעות "מקאן אריקסון" ויכלול פרסומת בטלוויזיה, לצד פרסום באתרי האינטרנט והעיתונות הכתובה.
הקמפיין בהשתתפותו של סופוקליס שחורציאניטיס, שחקן, גדול הממדים, של מכבי תל אביב בכדורסל, צולם בימים האחרונים ובמסגרתו יעלו לאוויר שלושה תשדירים שונים. היקף החוזה עליו חתמו בורגראנץ' ושחורציאניטיס מוערך בכ- 100 אלף דולר לשנה.
בפרסומת נראה 'סופו' בדמות פילוסוף יווני, המתלבט בין בחירת המיני המועדף עליו, ומעביר בצורה הומוריסטית את המסר השיווקי כי אין צורך לבחור, יש 5 אופציות לשילובים שונים של מיני ראנץ ביניהם גם טעמים חדשים בבורגראנץ', כבש וקבב.
סופוקליס שחורציאניטיס המכונה "סופו", הוא כדורסלן יווני המשחק בעמדת הסנטר במכבי ת"א ובנבחרת יוון, מתנשא לגובה 2.06 ומשקלו כ- 150 ק"ג, נחשב לאחד השחקנים האהודים בישראל.
משה אפרים, מנהל השיווק של רשת בורגראנץ' מוסר: "סופוקליס שחורציאניטיס היה הבחירה המועדפת לקמפיין, סופו נחשב לאחד הכדורסלנים המוערכים בישראל. הפרסומת בכיכובו של 'סופו' לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ערכי המוצר של אפשרות הבחירה, המגוון וכמו כן את הטעמים החדשים והמיוחדים שנכנסו לרשת. אנו מרוצים מאד מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".