קמפיין מד הרעננות של קולגייט מבית היוצר שלY&R interactive זכה בתואר 'הקמפיין המוצלח ביותר לשנת 2007' בתחרות "הקליקה קפה 2007" – תחרות הקריאטיב השנתית בין כל משרדי האינטרקטיב, שנערכה על ידי אתרי קבוצת הארץ.
לתחרות, אשר התקיימה במהלך החודשים יוני – אוגוסט 2007, הוגשו 16 עבודות ממיטב משרדי האינטרקטיב בישראל. הבחירה בקמפיין הזוכה התבצעה על ידי ועדת שיפוט מקצועית, שכללה אנשי שיווק מובילים ואנשי מערכת TheMarker.
הקמפיין "מד הרעננות של קולגייט – לראשונה מתקשרים אל הבאנר", הינו שילוב מלא ראשון בין עולם הסלולר לעולם האינטרנט, באמצעות קמפיין אינטראקטיב למוצר "קולגייט מקס פרש".
הבאנר הזמין את הגולשים לבדוק את מידת הרעננות שלהם על ידי חיוג למספר המופיע בו. בסיום החיוג ועם ההתקשרות שהתאפשרה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של ממשק בין הסלולר לרשת, הגולשים ראו כיצד כל נשיפה שלהם לפומית הטלפון גרמה לאתר לקפוא בהתאם לעוצמת הנשיפה.
את הרעיון פיתחה כאמורY&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי Y&R, בעזרת חברת טלא-פלא.
לדברי ערן גפן, מנכ"ל Y&R אינטראקטיב, "יש לנו עסקה בלתי כתובה עם אמצעי המדיה דוגמת TheMarker ועכבר העיר און ליין, אנחנו קמים בבוקר כדי ליצור רעיונות גדולים והמדיה מצדה נותנת את התשתית הטכנולוגית ואת הפתיחות המחשבתית שתאפשר לעשות דברים שעדין לא נעשו. קמפיין מקס פרש הוא דוגמא למימוש הסכם בלתי כתוב זה".
Y&R אינטראקטיב וקולגייט, זוכי פרס תחרות הקליקה קפה 2007, יצאו יחד עם נציג דה מרקר, במהלך חודש נובמבר, לפראג, וישתתפו בהופעה חד פעמית של אמן בינלאומי מוביל.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי – גדעון עמיחי, מנכ"ל Y&R אינטראקטיב – ערן גפן, סופרווייזר – רחל בן-אבי, קופירייטר – רועי כהן, תקציבאים – ליהי נצר, ניבה זיו ומיכל קרני, ארט דירקטור – לנה פלדמן, פלאשיסטים – דימה פת, אביטל ונדר ואור כהן.
קולגייט: מנהלת שיווק חטיבת קולגייט פלמוליב – שרון סמרי-לזרוביץ, מנהלת תחום Oral Care – לימור אליעד, עוזרת מנהלת תחום – תמר עמרם.