קמפיין ראשון לרויאל קריביאן בישראל

"סנורמה", נציגת המכירות הבלעדית של "רויאל קריביאן" בישראל יוצאת בקמפיין ארצי רחב היקף תחת הסלוגן: "רויאל קריביאן – לזה קוראים חופשה".



מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות למותג, וחשיפת קהלים שטרם יצאו לחופשות שייט ועד כה יצאו לחופשה יבשתית. כמו כן, פנייה לציבור המפליגים שעומדת בפניו האפשרות לבחור במגוון חברות שייט ואינו מכיר את המוצר לעומקו. טווח הגילאים בו מתמקד הקמפיין הוא 30-60, כלומר משפחות צעירות, אוהבי אקסטרים, נשואים טריים בחופשת ירח דבש, ילדי בת/בר מצווה וכל מי שמרגיש צעיר ברוחו.



הקמפיין יעלה לאוויר בטלוויזיה, ישודר גם במסכי CTV בצמתים מרכזיים, יעלה גם קמפיין דיגיטלי חסר תקדים בכל ערוצי המדיה למשך מספר חודשים.


עיצוב הקמפיין: רויאל קריביאן
משרד הפרסום:
KTIM מאיר קדוש
משרד הדיגיטל:
OPERAD שחר בלום



אורי שנבל, מנכ"ל "סנורמה", נציגת המכירות הבלעדית של "רויאל קריביאן" בישראל: "בדומה לעולם, אנו רואים כי בעשור האחרון הבחירה בשייט ש"חופשה משפחתית" היא החופשה המועדפת, וגם כאן היעדים העיקריים והפופולאריים ביותר על ידי הנופש הישראלי בשיא העונה הם שייט באזור אגן הים התיכון, ברצלונה, הריביירה הצרפתית ואחריו אנו רואים גידול נוסף ומשמעותי לאזור הים הבלטי. בנוסף, היעד המבוקש הנוסף הינו הקאריביים לקרוזים שיוצאים מפלורידה ואף ביקוש רב ליעדים רחוקים כמו יפן, המזרח הרחוק ודרום אמריקה. אורי שנבל התייחס גם לצמיחה העקבית בנושא הפלגות ישראלים ואמר: "אנחנו גדלים בעיקר ב-4-5 שנים האחרונות בסדר גודל שבין 10 ל- 30 אחוז בשנה. השנה גדלנו מעל ל-15% .

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר