חברת סיימן יבואנית מוצרי גורמה, מיבואניות הגבינות המובילות בישראל, משיקה בימים אלה מהלך תקשורתי משמעותי תחת הסיסמה "גבינות מקוריות מסביב לעולם" באמצעות משרד הפרסום BB&A. המהלך התקשורתי חושף את מותג "הגבינות של נני"- גבינות גורמה מקוריות מרחבי העולם. המהלך התקשורתי בתקציב של כ- 2 מליון ₪ יעלה בטלויזיה ובאינטרנט ויגובה ביחסי ציבור ע"י חברת יחסי הציבור של הקבוצה Kliger/BB&A בניהולו של ערן קליגר.
הקמפיין הייחודי המבסס על אנימציה וציור באמצעות גיר על לוח המדמה את מפת העולם נוצר כדי להעביר את המומחיות הבלעדית של נני סיימן בבחירת ספקי הגבינות האיכותיים ביותר בעולם.
ההבטחה המותגית שנבחרה היא "גבינות מקוריות מסביב לעולם", שמדגישה את נכסי המותג הייחודיים. ההבטחה מעבירה את המומחיות הבינלאומית העמוקה ורשת הקשרים המבוססת בעולם, עם המפעלים ועם יצרני הגבינות הטובים ביותר.
סדרת "הגבינות של נני" הינה צעד משמעותי בהגשמת החזון רב השנים של נני סיימן, מומחית גבינות בעלת שם עולמי ונשיאת הסניף הישראלי של ארגון גילדת הגבנים העולמית – להנגיש את עולם גבינות האיכות המקוריות מסביב לעולם לצרכן הישראלי, להיות שגרירה של טעם מצוין ולייבא לישראל את מיטב התוצרת הקולינרית העולמית. ״הגבינות של נני״ באות לתת מענה לשוק הישראלי בכלל ותחרות למחלבות הישראליות המובילות שחלקן מציעות גבינות שאינן מגיעות ממדינת המקור המוסמכת לייצר את מותגי הגבינות.
קרדיטים:
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: מוטי בן בכר
מנכ"ל ומנהל לקוחות ראשי: קובי אמזלג
תקציבאית: דניאל ריבקוב
ארט: אלכס ז'ורבין , אולגה ליפשיץ
מנהל דיגיטל: דודי חורי
במאי: נדב צופי
הפקה : גרין הפקות
מוזיקה מקורית: סטודיו נוב
סטילס: דודי מוסקוביץ
יחסי ציבור, Kliger/BB&A: ערן קליגר, שלומי מינץ
סמנכ" שיווק סיימן: איציק שמואל
מנהלת מותג : אלינה מילמן ברזלי