בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב של חודש ינואר, זכה קמפיין האינטרנט "מתנת חנוכה מותאמת לילד" של טויס אר אס, באמצעות משרד האינטראקטיב גורני, במקום הראשון.
מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיין של טויס אר אס זכה מכיוון שעשה שימוש נהדר ביכולות של האינטרנט על מנת לעזור למתלבטים, ולהמליץ על סוגי מתנות שונים לפי גיל הילד, מינו ואפילו תכונותיו השונות.
יעל מאיר, מנהלת השיווק בטויס אר אס מסרה כי "קמפיין בוחר המתנות של חנוכה הוכיח עד כמה ניתן לנצל את האינטרנט כמדיה שמגיעה לקהל היעד ומסוגלת להתאים לו את המסר בצורה האישית והמדוייקת ביותר. אנו מתכוונים לעשות בבוחר המתנות שימוש נרחב בפעילות העתידית שלנו ואנו שמחים וגאים על הזכיה".
יובל הולנדר, מנכ"ל גורני אינטראקטיב מסר כי "בזכות לקוחות כמו טויס אר אס הבנתי מה אני באמת רוצה בחיים: רכב עבודה של בוב הבנאי או פעלולון הדובי הצוחק".
שטרודל הזהב היא תחרות חודשית של קמפיינים אינטראקטיבים. התחרות ייחודית בנוף האינטרנט, ומתאפיינת מצד אחד בפאנל שופטים רחב של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, ומצד שני בשיתוף מלא של הקהל, הן בשיפוט והן בעיצוב רוח התחרות.