קנור, המותג המשווק על-ידי חברת יוניליוור, נכנס לראשונה לקטגוריית שקדי המרק, ומשיק שקדי מרק קנור, מרכיבים טבעיים בלבד ובהכשר בד"צ.
השקת המוצר תלווה בקמפיין טלויזיה ועיתונות, שיעלה במהלך חודש דצמבר באמצעות משרד ליניאל זינגר DDB, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: " תחום שקדי המרק נאמד בכ- 48 מליון ₪ בשנה, ובעל קצב צמיחה של 2.5% בשנה. כמותג המוביל את תחום המרקים בישראל, אנו בקנור רואים בשקדי המרק תחום משלים, בעל פוטנציאל גדול לצמיחה, ולכן החלטנו להשקיע בפיתוח המוצר. מדובר בסנונית ראשונה בסדרה של מוצרים משלימים שאנו מתכננים להשיק בעתיד".
בנוסף להשקת שקדי המרק משיק קנור לקראת החורף כ- 20 מוצרים חדשים. במסגרת זו משיקה יוניליוור מחדש את סדרת המרקים העשירים של קנור ואת סדרת תיבוליות קנור. במסגרת זו עוצבו מחדש אריזות שתי הסדרות והושקו מוצרים חדשים.
שוק המרקים לבישול מוערך בכ- 37 מיליון ₪ בשנה (על-פי נתוני איי.סי.נילסן, כמותי, שנתי, אוקטובר 2005) ובעל קצב צמיחה של כ- 4% בשנה. קנור מוביל את הקטגוריה עם 54% נתח שוק, ואחריו אסם עם נתח שוק של 44%.
גם סדרת נמס בכוס של קנור מתרחבת ומתחדשת בשני טעמים. שוק המרקים הנמסים בכוס מוערך בכ- 37 מיליון ₪ (יל-פי נתוני אי.סי נילסן, ספטמבר 2005, שנתי, כמותי) והעל קצב צמיחה של כ- 4% בשנה. קנור מובילה את הקטגוריה עם 71%. אסם מחזיקה בנתח שוק של כ- 29%.
קנור משיק גם אתר חדש תחת הקונספט "YO הפתעת אותי". האתר החדש www.knorr.co.il יציע לגולש הישראלי חוויה קולינרית עשירה והצצה מרהיבה לעולם הבישול. באתר יימצאו מתכונים ייחודים מכל גווני הקשת הגסטרונומית –צמחוניים, בשריים, דיאטטיים, דלי מלח, מאכלים מארצות מוצא שונות ועוד. האתר יציע גם כתבות תוכן בנושאים גסטרונומיים שונים, מאמרים על תרבות האוכל מכל העולם, כתבות בנושאי בריאות ואוכל, טיפים סודיים לבישול ואפייה מטובי המומחים בארץ ועצות שיעזרו להפוך כל ארוחה להפתעה מרגשת. עוד יציע האתר מועדון לקוחות קולינארי: הגולשים שיירשמו למועדון הלקוחות יקבלו באופן שוטף מתכונים, עדכונים והטבות, ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם.
קנור מחזיק בנתח של 46% מהשוק הקולינרי הכולל תבשילים, אבקות מרק ורטבים לתיבול ובישול. .