הקרב על תשומת לב הצרכנים אינו פוסק: קניון גבעתיים משיק לראשונה מגזין אופנה ולייף סטייל. ארנה מצדה מקדימה את מבצע הנחות ה"נוק אאוט".
המגזין,שיתמוך בקונספט הקניון כל מה שנשים רוצות באמת, יתפרס על פני 16 עמודים ויכלול כתבות וידיעות בתחומי Life style שונים הנוגעים לנשים. לעומת זאת ב"ארנה" צופים 120,000 מבקרים בסייל הגדול של החורף וכי ביום אחד של מכירות ישולש הפידיון היומי של מרכז הקניות והבילוי.
אורי אבל, מנהל השיווק של קניון גבעתיים: "אנו שמחים וגאים להציג לראשונה בפני קהל לקוחותינו הרחב מגזין מושקע ואיכותי, שמטרתו הנה יצירת דו- שיח על בסיס קבוע עם קהל לקוחות הקניון ,העמקת המודעות לקניון והבאת הבשורות האחרונות בתחומי עניין שונים, לצד הרצון שלנו להעניק ללקוחות הקניון ערך מוסף המותאם לצרכיו ורצונותיו בנוסף לחוויית הקניות".
מיכל בשור, מנהלת השיווק של ארנה: "בעקבות ההצלחות המדהימות אשר הפתיעו גם אותנו ב"נוק אאוטים" הקודמים למדנו לדעת ולהכיר את הקהל הישראלי אשר חובב מבצעים ומכירות מיוחדות ומגיע בהמוניו לאירועים וירידים של סיילים מסוג הזה. בניגוד למרכזי קניות וקניונים אחרים אשר מקדישים יום אחד ובודד למכירות, אנו מקיימים 3 ימים של נוק אאוט אופנתי. מניסיון העבר אנו צופים כי הפדיון היומי ישולש בעקבות ה"נוק אאוט", ובימים אלה מגיע מלאי מיוחד לחנויות".