קניון חיפה הגדול", בבעלות דלק נדל"ן, משקיע כ- 4.5 מיליון ש"ח בתקציב הפרסום השנתי

"קניון חיפה הגדול", בבעלות דלק נדל"ן (51%) ובניהול חברת "יובלים", המתמחה בניהול שיווק ותכנון קניונים ומרכזים מסחריים, הודיע כי ישקיע כ- 4.5 מיליון ש"ח בתקציב הפרסום השנתי.



לדברי ישראל ויזל, מנכ"ל קניון חיפה, הגידול הניכר בתקציב השיווק למטרות הפרסום השיווק והאירועים נובע כחלק מתמהיל השיווק החדש. כל זאת תחת שרביטה של החברה המנהלת את הקניון, חברת "יובלים", מזה כשנה, ששמה לה כמטרה עיקרית לענות על מקסימום צרכים של לקוחות עם מקסימום היצע ייחודי באמצעות פעילויות ובילוי לכל גיל. אסטרטגיה זו נובעת מתוך המטרה שעוצבה, לעגן את "קניון חיפה הגדול" כקניון החזק ביותרבאזור הצפון, על-מנת שיהווה מקום ייחודי ואטרקטיבי שמושך קהל רב.



לצורך כך הושקעו מאמצים ומשאבים רבים בפיתוח פעילויות ייחודיות כגון: הקמתו של "יריד המותגים המתחלף", יריד קבוע כל השנה המשנה פניו מעת לעת ומהווה מוקד משיכה מרכזי, בו מוצעים מבצעים אטרקטיביים וייחודיים ממגוון חנויות האפנה והטקסטיל הפועלות בקניון.



במהלך החודש הקרוב יחגוג "קניון חיפה הגדול" את סיום שנת הפעילות הראשונה שנרשמה בעלייה ניכרת באחוז הפדיון ומספר המבקרים היומי בקניון. במהלך שנה זו, בעיקר במחציתה השנייה של השנה, על אף המלחמה הקשה שפקדה את הצפון, נרשמו ל"קניון חיפה הגדול" מספר הישגים מרשימים המראים צמיחה וגידול של למעלה מ- 30% בכמות המבקרים בו ולמעלה מ- 20% ברמת הפדיונות של החנויות (בתחום ענף האופנה וההנעלה, הגידול בפדיון אף עולה על 40%, ומגיע לפדיון ממוצע של כ- 550$ – 600$ למ"ר), זאת בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס