קניון עזריאלי ירושלים השלים חידוש ב- 80 מיליון ש"ח

קבוצת קניוני עזריאלי יצאה במהלך חסר תקדים בו השקיעה כ-80 מיליון ₪ בחידוש ושיפוץ קניון עזריאלי ירושלים שממשיך להוביל זו השנה השביעית בדירוג הקניונים.


גודל הקניון משתרע על כ-120,000 מ"ר ומתוכם כ-60,000 מ"ר משמשים כחניון, 42,000 מ"ר כשטח מסחרי, 15,000 מ"ר שטחים ציבוריים ושטחי שירות וכ-3,000 מ"ר משרדים.



מדובר בשיפוץ כל השטחים הציבוריים בקניון המתפרשים על כ- 12,000 מ"ר, החלפת ריצוף, החלפת תקרה, שינוי התאורה, שדרוג גרמי מדרגות, החלפת מעקות, שילוב מרכיבי עיצוב בתקרה, שיפוץ מתחם המזון, החלפת גרמי מדרגות בשתי מעליות חדשות ושקופות ועוד.



בחודשים האחרונים חלו מספר שינויים בקניון כמו שיפוץ חנויות העוגן, יינות ביתן ו- M&H ונוספו חנויות חדשות כמו אורבניקה, מיה אינספריישן, VANS, אופטיקה הלפרין. בימים אלו נפתח מתחם קולינרי חדש וחוויתי בשם "מלחה מרקט" המרכז בתוכו 20 עסקי מזון איכותיים ביותר התואמים את האסטרטגיה החדשה בתחום הקולינרי של קניון עזריאלי ירושלים.




דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי: "אנו גאים מאוד בהשקה המחודשת של עזריאלי ירושלים לאחר שהשלמנו השקעה נרחבת בשדרוגו; השקעה זו מבטאת היטב את מדיניות הקבוצה לבצע השקעות נרחבות בנכסים הקיימים שלנו, זאת על מנת להמשיך ולשמור על סטנדרט מוקפד ואיכותי של חווית קניה; ההשקעה בטיפול ושדרוג הנכסים הקיימים בצד תנופת פיתוח וייזום של נכסים חדשים, מבטיחה את המשך צמיחתה העקבית של הקבוצה"



ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "קבוצת עזריאלי פועלת במרץ למען נכסיה גם כשמדובר בטובים והמניבים ביותר. קניון עזריאלי ירושלים בדומה לפרויקטים גדולים אחרים שהקימה הקבוצה הביא בשורה משמעותית לסביבה כולה, השיפוץ מבטא את המשך צמיחתה ותנופת הפיתוח בה היא נמצאת ומחזקת את הקניון שממשיך להיות מדורג בצורה עקבית כקניון המוביל במדינה. אנו גאים ושמחים על המהלך ומאחלים מזל טוב לרגל חגיגות ה- 25 שנה."



יורם פיק, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אני נרגש לרגל חגיגות 25 שנה לקניון ומאמין כי שיפוץ וחידוש המתחם יביא עימו משב רוח מרענן עבור תושבי ומבקרי האזור ובכך יוכלו ליהנות מחוויית קנייה חדשנית העומדת בקנה אחד עם הסטנדרטים הגבוהים והמוכרים של קבוצת עזריאלי"



קניון עזריאלי ירושלים, הינו הקניון הגדול ביותר בירושלים וסביבתה, נפתח למבקרים בשנת 1993 ותוכנן על ידי היזם והאדריכל מר דוד עזריאלי ז"ל. עם פתיחתו הפך הקניון להצלחה ועד היום עברו בו כ- 150,000,000 מבקרים. זהו הקניון השלישי שהוקם על ידי הקבוצה והוא בנוי משלוש קומות מסחר הכוללות כ- 260 חנויות של המותגים המובילים בארץ ובעולם ומכיל 1700 מקומות חניה.




הקניון חודש על ידי האדריכל הידוע בוקי צוקר שסיים את לימודיו בבצלאל וניחן בראייה אנליטית רחבה במטרה לשרת בעבודותיו את הכלל בפרויקטים ציבוריים. לדבריו "הקניון שופץ בקווים מעגליים וצורות זורמות עם תאורה טבעית, המשקפים תפיסה עיצובית עכשווית, נקייה ומודרנית בשילוב עם חומרי גמר ברמה גבוהה המשדרים מראה חם ועדכני". מי שהנחה וגיבש את מרכיבי העיצוב של הקניון המתחדש הינו אדריכל קבוצת עזריאלי מר גבי עובד שלקח חלק משמעותי בתהליך.

אולי יעניין אותך

 נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
 קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)
 מנכל ומבעלי גרג קיטשן צלם אלעד גוטמן (42) -

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח