רעיון
"הבית של יובל" נולד מתוך שיתוף פעולה בין קניון עזריאלי ת"א לבין
אושיית האופנה יובל כספית במטרה לייצר תוכן חדש ואופנתי עם ערך מוסף ללקוחות
הקיימים והבאת קהלים חדשים. יובל תלווה את המהלך למשך 3 חודשים ותייצר שיתופי
פעולה מעניינים בתחום הלייף סטייל עם לקוחות הקניון.
לדברי
אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי ת"א:
"אנו נרגשים להשיק מהלך ייחודי מסוגו שמחבר את זירת הדיגיטל לרצפת המכירה
בשילוב יצירת תוכן עדכני שמעניק ערך מוסף, שותפות וחוויה ללקוחותינו. אני סמוך
ובטוח שיחד נייצר פעילות מסקרנת ואיכותית שתשים בפרונט את הקניון ומגוון המותגים
שהוא מציע, יש למה לצפות".
הבית
יחולק לפי חללים קונספטואליים: "חדר עבודה", "חדר ארונות",
"מרפסת", "חדר שינה" וכל אלה יעוצבו ע"י יובל כספית
וטעמה האישי. הפריטים יילקחו ממגוון המותגים שבקניון עזריאלי ת"א ובאתר הסחר AZRIELI.COM והם אלו שיקשטו את הבית ויתחלפו לפי הצורך.
הפריטים
שיבחרו ע"י כספית יכללו פריטי ביגוד, אקססורייז ופנאי ואלו יקבלו קוד קופון
ויוצעו באפליקציה הייעודית בהנחה רק לקניון עזריאלי ת"א. הפרויקט ילווה
בפעילות דיגיטאלית ועבורו ייצרו שוברי מתנה ייחודיים במהדורה מוגבלת מלווים בחתימה
אישית של יובל כספית שיחולקו למשתתפים בקניון ובסושיאל.
לדברי
יובל כספית: "אני שמחה ונרגשת לקחת חלק בפעילות שיווק
חדשנית ומיוחדת רחבת היקף עם קניון עזריאלי ת"א שמשלבת אישיות וסטייל,
ביתיות, חוויית שופינג ולייצר תוכן איכותי ואותנטי על בסיס שבועי עבור לקוחות
הקניון והקהילה שלי. מזמינה אתכם לחנוכת בית שלי".
אודות
יובל כספית:
בת 25,
משפיענית, בלוגרית אופנה ובעלת קהילה של למעלה מ-40,000 עוקבים באינסטגרם וכ-8000
חברים בפייסבוק. לפני שנתיים כספית עשתה הסבה מתחום הסייבר וההיטק והחלה להתעסק
בתשוקה האמיתית שלה- אופנה. יובל הובילה ויצרה פרויקט תקדימי וחדשני עם מנגו וביחד
הם הקימו קירות השראה בחנויות ברחבי הארץ, היא נבחרה לייצג את תחום האופנה בפרסומת
האחרונה של בזק ולוקחת חלק מרכזי בפעילות השגרירים של טרמינל X. בנוסף היא דגמנה, הפיקה ויצרה הפקות תוכן של מאק ובובי בראון לפי
קונספטים משתנים. בחודש האחרון יובל טסה לדובאי כחלק ממשלחת לשיפור תדמית ישראל
בעולם.