קניוני עזריאלי ואתר הקניות מדווחים על גידול בפדיון בפסח

קניוני עזריאלי מדווחים על עלייה של כ20% בכמות המבקרים וצמיחה של כ17% בפדיון הכללי ו25% בפדיון סקטור האופנה במהלך חג הפסח לעומת פסח אשתקד. השנה נמכר מספר רב של עזריאלי גיפטקארד, כרטיס המתנה הדיגיטלי של קבוצת קניוני עזריאלי המאפשר להעניק מתנה למימוש בעשרות מותגי אופנה ולייף סטייל בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ. הכרטיס, נמכר בהיקפים של מיליונים ומשמש כמתנה האידיאלית לעונת החגים בסקטור הפרטי ובמוסדי. עזריאלי גיפטקארד זכה ב'מוצר השנה' בקטגוריית המתנות .



Azrieli.com ,אתר הקניות של קבוצת עזריאלי, מדווח על זינוק במכירות האתר סביב חג פסח וגידול של 60% ביחס למכירות בשנת 2017. האתר הציע הנחות מיוחדות לחג על אלפי מוצרים, בנוסף לקונים מעל 499 ש"ח באתר הוענק עזריאלי גיפטקארד בשווי 50 ש"ח מתנה.



על פי הדוחות המוצרים הבולטים שנרכשו בתקופה זו היו: מתנות למארחים ולילדים, בשמים ומוצרי טיפוח, כלים לשולחן החג ולבישולים, אקססוריז לבית וריהוט, שואבי אבק לניקיונות החג, ביגוד חגיגי ומוצרים לטיולים וקמפינג.


אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג