קניוני עזריאלי מדווחים על עלייה של כ20% בכמות המבקרים וצמיחה של כ17% בפדיון הכללי ו25% בפדיון סקטור האופנה במהלך חג הפסח לעומת פסח אשתקד. השנה נמכר מספר רב של עזריאלי גיפטקארד, כרטיס המתנה הדיגיטלי של קבוצת קניוני עזריאלי המאפשר להעניק מתנה למימוש בעשרות מותגי אופנה ולייף סטייל בקניוני עזריאלי ברחבי הארץ. הכרטיס, נמכר בהיקפים של מיליונים ומשמש כמתנה האידיאלית לעונת החגים בסקטור הפרטי ובמוסדי. עזריאלי גיפטקארד זכה ב'מוצר השנה' בקטגוריית המתנות .
Azrieli.com ,אתר הקניות של קבוצת עזריאלי, מדווח על זינוק במכירות האתר סביב חג פסח וגידול של 60% ביחס למכירות בשנת 2017. האתר הציע הנחות מיוחדות לחג על אלפי מוצרים, בנוסף לקונים מעל 499 ש"ח באתר הוענק עזריאלי גיפטקארד בשווי 50 ש"ח מתנה.
על פי הדוחות המוצרים הבולטים שנרכשו בתקופה זו היו: מתנות למארחים ולילדים, בשמים ומוצרי טיפוח, כלים לשולחן החג ולבישולים, אקססוריז לבית וריהוט, שואבי אבק לניקיונות החג, ביגוד חגיגי ומוצרים לטיולים וקמפינג.