קסטרו -הודיס תפתח את רשת קיקו בישראל


קבוצת קסטרו – הודיס הודיעה היום על קבלת הזיכיון של מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי המוביל לנשים KIKO MILANO


עלות דמי הפיתוח על הזיכיון 2 מיליון אירו. ההשקעה הכוללת במהלך צפויה להיות בין 10 ל- 20 מיליון דולר במהלך השנתיים הראשונות.



גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום לרגל חתימת ההסכם: "במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות ופעילותה של קבוצת קסטרו-הודיס אנו גאים על חתימת ההסכם לזיכיון הבלעדי בישראל של מותג הקוסמטיקה האיטלקי KIKO MILANO. אנו מתכוונים לפתוח רשת חנויות המותג בישראל וכן לפעול בזירת האינטרנט עם חנות מקוונת לרכישה און ליין, ובכך לתת לקהל הישראלי את האפשרות ליהנות מאחד ממותגי הקוסמטיקה החזקים בעולם. קיקו מילנו מביא עימו ערך מוסף בתחום הקוסמטיקה של שילוב מוצלח בין איכות ומחיר אטרקטיבי המתאים ביותר לשוק הישראלי."



במסגרת ההסכם ניתנה לקבוצת קסטרו-הודיס הזכות לפתיחת 50 חנויות המותג.



אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון