מטרת הקמפיין: הצגת קולקציית הג'ינסים החדשה. על הביצוע מופקד משרד הפרסום האינטראקטיבי נקסט-אין.
קסטרו – רשת האופנה הבינלאומית משיקה בישראל קמפיין אינטראקטיבי ייחודי וחדשני בעלות של 80,000$ לקידום קולקציית הג'ינסים לסתיו 2006. הקמפיין הינו חלק מפעילות הפרסום של חברת האופנה להשקת קולקציית הג'ינסים.
קמפיין האינטרנט בוצע בשיתוף קבוצת אתרי MSN ועושה שימוש במוצר פרסום חדש המאפשר למעשה מיתוג כל דף השער של האתר תחת המעטפת המיתוגית של קסטרו תוך שילוב אלמנטים של וידאו ייחודיים וקריאייטיב חדשני.
הקמפיין מתבצע באמצעות משרד הפרסום נקסט אין המתמחה בפעילות אינטראקטיבית חדשנית.
רן ברקו, מנכ"ל נקסט-אין: "אנו גאים שנפלה בידינו הזכות לשתף פעולה עם שותפינו לדרך ולהמשיך ולהוביל את תחום הפרסום האינטראקטיבי תוך חשיבה מחוץ לקופסה ופריצת המעטפת הפרסומית כפי שמוכרת כיום".