עם השלמת הרכישה של רשת הודיס אמר גבי רוטר מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו -הודיס אמר היום כי "השלמת העסקה מבססת וממצבת את קבוצת קסטרו – הודיס כאחת מקבוצות האופנה הגדולות בישראל. אנו צופים כי השלמת העסקה כאמור תהווה מנוע צמיחה רווחי ומשמעותי לפעילותה, ותקנה לה יתרונות תחרותיים, תפעוליים ומיתוגיים, וכן תשתית משמעותית לפיתוח מנועי צמיחה נוספים ויצירת סינרגיות נוספות בין מותגיה."
כחלק מהמלך הודיעה קסטרו על השקת סנונית ראשונה למיזוג עם השקת כרטיס גיפט קארד לכלל מותגי הקבוצה בשםlove gift card. כרטיס הגיפט קארד מיועד בשלב הראשון לשוק החברות המוסדיות והעסקיות בישראל B2B, ויעניק לקראת החגים את האפשרות ללקוחות חברות עסקיות ומוסדיות ליהנות מכלל מותגי קבוצת האופנה המובילה בישראל. הכרטיס יכלול את כל מותגי הקבוצה : קסטרו, הודיס, קרולינה למקה, אורבניקה, איב רושה, טופ-טן ואקססורייז.
את כרטיס הגיפט קארד החדש של קבוצת מותגי קסטרו-הודיס love gift card ניתן יהיה לרכוש דרך מטה החברה באמצעות מחלקת B2B והוא יאפשר רכישה בשווי הכספי המלא בו הוא ייטען, כולל כפל מבצעים.