קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה היום על רכישת אתר האופנה לאדילה LADILA, אתר מכירות און ליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה. אתר האופנה לאדילה נחשב לייחודי בתחום בשל שירות ה-AFTER PAY הקיים בו. בלאדילה נתנו מענה לחסם הקנייה העיקרי בהזמנות פריטים און ליין , היכולת למדוד. במודל ה – AFTERPAY לקוחה מודדת פריטים בבית לפני התשלום
ומשלמת רק על מה שאהבה והשאירה אצלה, את שאר הפריטים ניתן להחליף או להחזיר עם שליח עד הבית בחינם. בשילוב עם משלוח מהיר תוך יום אחד בלבד בלאדילה מצליחים לגייס לקוחות שעד היום ויתרו על חווית הקניות ברשת מסיבות אלה.
לאדילה הוקמה בשנת 2014 על ידי ארבעה יזמים צעירים: לירן אברהם, לאדילה ברקוביץ, אליחי מיסן וספיר סילברשטיין.
האתר פועל בזירה הדיגיטלית בישראל והוא בעל פעילות ענפה ברשתות החברתיות. הוא מתאפיין ביחס המרה גבוה ובעדכון קולקציות מהיר כך שבכל שבוע מוצגות בו שתי קולקציות מלאות חדשות העולות לאתר.
גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום: "כמי שפועל בעולם האופנה הישראלי למעלה מ-40 שנה, אני תמיד שמח לגלות יזמי אופנה צעירים מלאי כישרון ומוטיבציה. מצאתי בלאדילה פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האונליין המתפתחת בארץ ובעולם. הקונספט המכירתי הייחודי של לאדילה, באמצעות שירותAFTER PAY כמו גם תמהיל המוצרים באתר הופך אותו לאתר מושלם לצעירות שאוהבות אופנה".
היזמים אמרו: "כשהקמנו את האתר זה היה שעשוע. לא חשבנו שיום יבוא וקסטרו הענקית תתעניין בנו. אנו מודים שזהו יום מרגש מבחינתנו, אנחנו מאמינים שבקסטרו נצליח למצות את מלוא הפוטנציאל של המותג בשוק הישראלי ונמשיך לצמוח בעזרת חדשנות, שירות מצויין והקשבה ללקוחות שלנו."
קסטרו החלה למכור אונליין בינואר 2013 באתר CASTRO.COM ומוכרת כיום בישראל ולמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. לאחרונה השיקה קסטרו את שירות "מהיום למחר" – מזמינים היום ומקבלים כבר למחרת עם שליח עד הבית.