קסטרו מתרחבת בזירת האונליין ורוכשת את אתר האופנה LADILA

קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה היום על רכישת אתר האופנה לאדילה LADILA, אתר מכירות און ליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה. אתר האופנה לאדילה נחשב לייחודי בתחום בשל שירות ה-AFTER PAY הקיים בו. בלאדילה נתנו מענה לחסם הקנייה העיקרי בהזמנות פריטים און ליין , היכולת למדוד. במודל ה – AFTERPAY לקוחה מודדת פריטים בבית לפני התשלום
ומשלמת רק על מה שאהבה והשאירה אצלה, את שאר הפריטים ניתן להחליף או להחזיר עם שליח עד הבית בחינם. בשילוב עם משלוח מהיר תוך יום אחד בלבד בלאדילה מצליחים לגייס לקוחות שעד היום ויתרו על חווית הקניות ברשת מסיבות אלה.



לאדילה הוקמה בשנת 2014 על ידי ארבעה יזמים צעירים: לירן אברהם, לאדילה ברקוביץ, אליחי מיסן וספיר סילברשטיין.



האתר פועל בזירה הדיגיטלית בישראל והוא בעל פעילות ענפה ברשתות החברתיות. הוא מתאפיין ביחס המרה גבוה ובעדכון קולקציות מהיר כך שבכל שבוע מוצגות בו שתי קולקציות מלאות חדשות העולות לאתר.



גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום: "כמי שפועל בעולם האופנה הישראלי למעלה מ-40 שנה, אני תמיד שמח לגלות יזמי אופנה צעירים מלאי כישרון ומוטיבציה. מצאתי בלאדילה פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האונליין המתפתחת בארץ ובעולם. הקונספט המכירתי הייחודי של לאדילה, באמצעות שירותAFTER PAY כמו גם תמהיל המוצרים באתר הופך אותו לאתר מושלם לצעירות שאוהבות אופנה".



היזמים אמרו: "כשהקמנו את האתר זה היה שעשוע. לא חשבנו שיום יבוא וקסטרו הענקית תתעניין בנו. אנו מודים שזהו יום מרגש מבחינתנו, אנחנו מאמינים שבקסטרו נצליח למצות את מלוא הפוטנציאל של המותג בשוק הישראלי ונמשיך לצמוח בעזרת חדשנות, שירות מצויין והקשבה ללקוחות שלנו."



קסטרו החלה למכור אונליין בינואר 2013 באתר CASTRO.COM ומוכרת כיום בישראל ולמעלה מ-100 מדינות ברחבי העולם. לאחרונה השיקה קסטרו את שירות "מהיום למחר" – מזמינים היום ומקבלים כבר למחרת עם שליח עד הבית.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח