בית הקפה בוקה, המפעיל שני סניפים בתל-אביב, יוצא במהלך שיווקי חדש בשם Café Confessions במטרה לקרב בין צעירים ישראלים ליהודים אמריקאים. על שקיות ה- Take Away של בית קפה הודפסו וידויים של צעירים יהודים אמריקאים, החושפים סודות אישיים ואנקדוטות משעשעות מחיי היומיום שלהם כסטודנטים בקמפוסים בארצות-הברית.
המהלך השיווקי יצא לדרך הודות לשיתוף פעולה של בית הקפה עם קרן משפחת רודרמן, הפועלת לחיזוק יחסי ישראל – יהדות ארצות הברית, היחידה לשליחים חוזרים בסוכנות היהודית ו'הלל' באוניברסיטת תל-אביב.
בין הוידויים השונים: סטודנטית המספרת על גאוותה ללכת בקמפוס עם דגל הקהילה הלהט"בית לעומת חששותיה להסתובב עם דגל ישראל; סטודנט החושף שפספס הזדמנות להשתלב בחברה גדולה, בגלל שהראיונות לתפקיד התקיימו ביום כיפור; וסטודנטית שמספרת מדוע כל-כך קשה לצעירות יהודיות למצוא רווקים יהודים באפליקציות היכרויות.
לקוחות שיקבלו לידיהם את שקיות ה- Take Away מוזמנים להצטלם, לתייג עצמם ולהעלות סטורי באינסטגרם, במטרה להגדיל את החשיפה לסיפורי הסטודנטים היהודים בקרב הציבור בישראל, ועל הדרך להשתתף בהגרלה נושאת פרסים.
שירה רודרמן, מנכ"לית קרן משפחת רודרמן: "נכון להיום, צעירים בישראל ומקרב יהדות ארה"ב בקושי מכירים אלה את אלה. אנחנו מחמיצים כך את ההזדמנות שהדור הבא יטפח קשרים קרובים על בסיס זהות וערכים משותפים. השינוי עובר דרך יוזמות נפלאות מהסוג הזה, אשר עולות מהשטח, ואנחנו שמחים לקחת בהן חלק".
יצחק (בוז'י) הרצוג, יו"ר הסוכנות היהודית: "חיבור הדור הצעיר בישראל ובתפוצות הוא מהנושאים החשובים ביותר עבור המשך עתידו של העם היהודי. לכן היוזמה הזו בשיתוף הסוכנות היהודית ביחד עם קרן משפחת רודרמן והלל בתל אביב, הפועלת בצורה יוצאת דופן לקירוב לבבות בעם היהודי משני עברי הים, היא חשובה, נכונה ובעיקר מתאימה לרוח התקופה."
דריה טס, שליחה לשעבר, שיזמה את הפרויקט, הוסיפה: "מטרת הקמפיין היא לחשוף ישראלים לחוויה של יהודים צעירים בארה"ב שהיא לפעמים מצחיקה, לפעמים מרגשת אבל תמיד מעוררת מחשבה. כמו הרעיונות המוצלחים ביותר רצינו שהמחשבות האלה ילוו אנשים ברגעים הקטנים של היום, כשהם יושבים על כוס קפה עם חברים או אוכלים משהו בשדרה ולכן רקמנו את הפרויקט הזה עם רשת בתי הקפה "בוקה", מוסד תל אביבי ותיק ולא מתיימר שהוא הבית המושלם לרגעים קטנים – אבל משמעותיים".