כשבעלי ביגה, יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד הקימו לפני כשנתיים את רשת ביגה, הם לא האמינו שתוך זמן קצר המותג יהווה הצלחה וייווצר ביקוש אדיר מצד זכיינים לפתוח בארץ עוד ועוד סניפים.
רשת קפה ביגה, שהוקמה כבית קפה פרמיום בולנז'רי פטיסרי נוסח פריזאי-שיק, תפתח במהלך חודש אפריל 12 סניפים חדשים ברחבי הארץ, בהשקעה כוללת של למעלה מ- 10 מיליון ₪ .
הסניפים החדשים יפתחו ע"י זכיינים באזורים בהם קיים ביקוש למותג: 2 סניפים יפתחו בעיר באר שבע: בגרנד קניון (מקום פנוי שבעבר היו קקאו) וביס פלנט (מתחם חדש), בראש פינה במרכז הישוב על כביש 90 (מקום חדש), בסוהו נתניה (מתחם חדש), בקניון מבשרת של רמי לוי (מתחם חדש), בביג כרמיאל (מבנה חדש), בקניון שבעת הכוכבים בראשל"צ (מתחם חדש), בביג פאשן בית שמש (מקום חדש בקניון), בגלובוס סנטר באשקלון (חדש) , בגינדי TLV תל-אביב (חדש) , בקניון ראשונים (חדש), ברמת השרון במרכז רמת השרון, בהוד השרון – במרכז חדש ובזיכרון יעקב הרחבה של מול זכרון יעקוב (חדש).
יאיר מלכה: "בחירת הלוקיישנים לפתיחת בתי הקפה, נעשתה לאחר בדיקה מדוקדקת של ביקוש לבית קפה איכותי. בדגש על חווית לקוח". לדבריו: "כיום, שנתיים לאחר פתיחת הרשת, אנו יודעים שהקונספט של רשת קפה ביגה השונה משאר רשתות הקפה הקיימות בישראל, הצליח ובגדול. הצרכן הישראלי מחפש חווית קפה בינלאומית, בשילוב תפריט המושתת על מנות בריאות".