קפה ג'ו פתחה אתר מכירות אונליין בארה"ב תחת השם JOEUSA

רשת קפה ג'ו מתרחבת גם מעבר לים. החברה פתחה אתר מכירות אונליין עצמאי בארה"ב תחת השם JOEUSA, אשר מרכז מגוון מוצרים מעולמות הקפה.


קפה ג'ו צופה כי בשנה הקרובה השת"פ עם JOEUSA יגדל ובכוונתה להיכנס גם לרשתות המזון ובתי המלון.

כמו כן, במסגרת ההתרחבות בכוונת החברה לחדור לשווקים נוספים ביבשת אמריקה כגון: קנדה ומרכז אמריקה, זאת בנוסף לפעילות החברה באירופה וביפן.

בעקבות צעד זה ובשל הביקוש הגדול, בקפה ג'ו צופים עלייה ניכרת במכירות וכן לתפוס נפח של עוד כ-25% מהמכירות.



עמי שם טוב, מנכ"ל קפה ג'ו אמר היום: "כחלק מהתפתחות והרחבת עולם הקפה של ג'ו גם בחו"ל ופתיחת אתר JOEUSA בארה"ב, החלה החברה למכור מגוון מוצרים כדוגמת פולי קפה, K-CUP לקפה פילטר לשוק המקומי בארה"ב ואת קפסולות הקפה הקלאסיות של ג'ו (תואמות נספרסו)"

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג