שיתוף פעולה שיווקי ייחודי בין מחלבות גד ורשת קפה ג'ו לרגל שבועות הניב תפריט מנות חדשות, אשר יוגשו במהלך תקופת החג, בין התאריכים ה- 1 ביוני ל – 14 ביוני. שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין פרסום בעיתונות הארצית ושילוט בנקודות המכירה. שווי ההשקעה במהלך כ 200,000 ₪.
תפריט שבועות הייחודי נולד כפרויקט משותף של שף טל כהן ממחלבות גד ושף רם ענתבי מרשת קפה ג'ו מתוך הכרות עם החיך הישראלי אשר אוהב לגוון ולהתנסות בטעמים חדשים ומיוחדים לצד שמירה על ערכי המסורת ומנהגי החג.
לדברי דקלה פוגל, מנהלת שיווק חטיבה מקצועית במחלבות גד: "הרעיון שעמד מאחורי המהלך המשותף היה ליצור חגיגת מטעמים לצרכנים לרגל חג השבועות, אשר מתאפיינת לרוב בבתים הפרטיים. החלטנו כמהלך שיווקי גורף להוציא את המהלך החוצה ולייצר חוויה ייחודית המתבססת על מגוון מנות רחב המבוססות על הגבינות הייחודיות של גד ולייצר חגיגת טעמים".
לדברי גיל שגב סמנכ"ל השיווק במחלבות גד שיתופי הפעולה עם הלקוחות בשוק המקצועי הינם חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של החברה ,ושיתוף הפעולה עם רשת קפה גו במיוחד מכיוון ששתי החברות הולכות ביחד כבר מספר שנים.
לדברי עופר גבירצמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ברשת קפה ג'ו: "ההחלטה לחבור למחלבות גד הייתה טבעית שכן הם מובילים בקטגוריית גבינות מיוחדות ומציעים חידושים וטעמים ייחודיים לצרכנים. החלטנו לייצר חוויה קולינרית שלא נראתה כמותה בחג השבועות ולשם כך בנינו תפריט המבוסס על גבינות איכותיות וייחודיות כמו הריקוטה פרסקה, ריקוטה פלפלים ועוד.