קרוב לרבע מהוצאות הצעירים הם על מזון – איך מגיעים אליהם בדרך אפקטיבית

מזון נמצא בראש סדר העדיפויות של דור ה-Z, כאשר הוא תופס 23% מארנקם, על פי דו"ח חצי שנתי של פייפר סנדלר בארה"ב, המעריך את סוגי ההוצאות של בני הנוער והעדפות המותג. על פי הסקר, 54% מבני הנוער העדיפו חטיפים בריאים, ו -49% צורכים או היו מוכנים לנסות בשר מן הצומח.


דור ה-Z מראה העדפה לאכילה בריאה, כולל יותר מזון אורגני וטבעי נטול תוספים. זה בעיקר בגלל שהם גדלים בעידן של בריאות שבה הצרכנים מקדישים יותר תשומת לב לרשימת המרכיבים בהשוואה לדורות הקודמים. הדור הצעיר מוכיח כי הוא מעדיף לתמוך בחברות המתיישרות עם הערכים שלהם. הם לא מהססים לסיים או לפתח מערכת יחסים עם מותג בשל ערכיו או דעותיו. אפשר לקוות שדווקא הם יצילו אותנו מהרס העולם בו אנו חיים.


טרנד ה-Plant Basedמבוסס על דפוסי אכילה המתמקדים במזונות בעיקר מצמחים. זה כולל לא רק פירות וירקות, אלא גם אגוזים, זרעים, שמנים, דגנים מלאים, שורשים, קטניות ושעועית. זה לא אומר שאתה צמחוני או טבעוני ולעולם לא אוכל בשר או חלב. במקום זאת, אתה בוחר באופן יחסי יותר ממזונותיך ממקורות צמחיים.


ישנם כמה וכמה סיבות מדוע מותגי האוכל הבריא בוחרים לפתח דרכי מכירה דיגיטליים. לא בהכרח שזהו ערוץ המכירה היחידי אך הוא הרבה מאד פעמים הערוץ הראשוני והמשמעותי מבין הערוצים. רק בכלי ששייך לך, ניתן לבנות מותג ולהעביר חוויה ללקוח. סיבה נוספת היא שכל עסק קטן יכול להקים בעלויות יחסית נמוכות אתר משלו ולעבוד בלהביא טראפיק אליו, במקום להתדפק על דלתות הקמעונאים הגדולים שלעיתים עדיין לא מבינים את הטרנד ויכולים לגלגל אותם מכל המדרגות.


המותגSoCoשל מוצרים מבוססי טחינה, הינו מותג אמריקאי השייך לשתי ישראליות שמאמינות במגמות של בריאות, עשיה חברתית ופתיחות קולינרית. הן גם מאמינות שהמגמות האלו כאן בכדי להישאר.SoCoמהווה דוגמא למותג שיושב על המגמות החמות ביותר בעולם המזון. בין אם זה העלייה באוכלPlant basedאו העלייה החזקה במודעות לטריות ואוכל בריא, מוצרים נקיים, הרצון לגיוון ופתיחות למאכלים בינלאומיים. כל אלו תורמים להתחזקות הביקוש לתפריט הים תיכוני בכלל ולטחינה בפרט. את מוצריהן הן מוכרות באתרD2Cעם אופציה למנוי ובערוצי דיגיטל נוספים כגון,MisfitsMarket.


המותגHappy Moose, מיצי פירות וירקות טבעיים עםVibeטוב מוכרים באתר שלהם מארזי כמות, מארזי נושא ועוד. תוכל למצוא באתר מארזGlow Up,Feel Mo' Bettaועוד. המשימה שלהם היא לחלוק את המיץ הטוב ביותר בעולם, בחיוך. ואי אפשר שלא להתאהב בזה.


עולם החטיפים לא מת אבל הוא ללא ספק מתחיל לקבל צורה קצת אחרת. כולנו אוהבים חטיפים. יש בחטיף משהו מפנק ועל הדרך. זה שילוב מנצח ללא ספק. ענף המזון מודע לכך שאנשים בשנים האחרונות מחפשים יותר ויותר לאכול חטיפים בריאים. המותגBTR Bar, חטיפי פרוטאין עם רכיבים אדפטוגניים ועם ערכים והתחייבות להיות ללא ג'אנק, מצמחים,superfood, ללא גלוטן ועוד. גםBTR Barמגיע אליך ישירות עד הבית (כמובן שאתה צריך לגור בארה"ב בשביל זה). החטיפים הללו יושבים על 3 ערכים: פונקציונליות, רכיבים מובחרים ועוזרים לך להיות נועז וחסר מעצורים. התחברתם? זה בדיוק הקסם. מותגי האונליין החדשים מדברים אלינו בשפה אותה אנו רוצים לשמוע.


המותגOatly, משקה משיבולת שועל השייך לשני אחים שבדיים, ניסה שנים רבות להיכנס לשוק בערוצי הקמעונאות המסורתיים ללא הצלחה עד שהבין שבמקום לדחוף מודעה אחרי מודעה ולקוות שאנשים יכירו יותר את המושג חלב שיבולת שועל,Oatlyהלך על חוויה. איך ניתן לייצר חוויה ראשונה נהדרת? באמצעות בתי הקפה. המותג הבין שהוא צריך לאמץ את הבריסטות של בתי הקפה שימליצו עליו לקהל לקוחותיהם. הבריסטות התאהבו.


כיום, המותג הפך לשם דבר וניכר כי המוצרים הצמחוניים מתחילים להוות איום על המוצרים שאותם הם באו להחליף. התאחדות החלב האירופית קוראת בחודשים האחרונים לחיקוק הגבלות כבדות על חלב צמחי. הטענה הינה כי האריזה והשיווק של מוצרים אלו מטעות את הצרכנים, שעלולים להתבלבל ולקנות תחליף. הפחד משינוי לא מצטלם יפה. החברות המסורתיות צריכות לחשוב יותר על איך להמציא עצמן מחדש ופחות על איך לעצור את הבלתי נמנע.Oatlyיצאו עם קמפיין תחת השם "Are You Stupid?" בכדי להסביר את חוסר ההיגיון שבחיקוק חוקים מגבילים אלו. הקמפיין מציג מבדקים שהם ערכו ללקוחות בכדי לראות האם ישנו סיכוי שהם אכן יתבלבלו בסוגי החלב.


אולי יעניין אותך

 משרד
efrat1
tzela1
keyboard-gbbd767c8c_12801
business-people-g135b6d4b3_12801

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח