קרוקר החלה לייבא ולשווק מותג איטלקי חדש בישראל –DLV 77

בימים אלה עושה עלייה מאיטליה לישראל מותג חדש בשם DLV 77 וישווק בחמישה סניפים אקסקלוסיביים. רשת האופנה קרוקר החלה לייבא ולשווק את המותג האיטלקי בישראל ואף השקיעה בפתיחת החנות הראשונה כמיליון ₪.


מותג הפרימיום הקלאסי DLV77 הוא מותג' וינטאג' איטלקי הכולל קולקציית ג'ינסים במראה אלגנטי, נקי ויוקרתי עם גזרות מתוחכמות ובדים רכים.


הקולקציה מיוצרת כlimited edition כלומר מהדורה מוגבלת. מיוצרים 1000 יח' מכל דגם כאשר על כל ג'ינס יש מספור ליד הרוכסן המגדיר איזו יחידה זו מתוך ה1000 המיוצרים.


בנוסף לג'ינסים קולקציית הטופים מכילה חולצות מכופתרות עם שילובים של בדי עניבות,גימורים מגוונים, חולצות פולו וחולצות T עם הדפסים ייחודיים.


המותג מתאפיין ב details שלו ולכן בכל פריט מסתתרת הפתעה או טוויסט לא צפוי של פרט קטן ומיוחד.


הקולקציה משלבת סגנון קלאסי עם משיכה לווינטאג' תוך דגש על איכות,ייחודיות וסקס אפיל מנצח.


האייקון המוביל של המותג הוא מגהץ וינטאג'י.


המגהץ מאפיין עבודת ידיים, שמירה על איכות, מראה וינטאג'י, בתי מלאכה אותנטיים, פריטים שאפשר לגהצם מעידים על חיי מדף ארוכים ואריכות ימים.


חנות הדגל הראשונה של המותג תיפתח בקניון שבעת הכוכבים בהרצלייה. החנות המשתרעת על פני כ–70מ"ר, עוצבה על ידי המעצב האיטלקי מאסימו מונרי והריהוט כולו עוצב באיטליה.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)