קרייזי ליין' בקמפיין חורפי בכיכובה של הפרזנטורית גלית גוטמן

חברת האופנה 'קרייזי ליין' עולה היום עם קמפיין חורפי בכיכובה של הפרזנטורית גלית גוטמן בערוצי הטלוויזיה השונים ותציג מבצע ייחודי לעונת החורף. סרט פרסומת ראשון לעונה לחברת האופנה המובילה 'קרייזי ליין' תחת הסלוגן "משהו חדש קורה" יושק בקמפיין טלוויזיוני בערוצים המסחריים (ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 9). הקמפיין יעלה בסכום השקעה של כ- 1.5 מילון ₪



לדברי סמנכ"ל השיווק ותפעול עפרה שביט-לוין : "החלטנו העונה להתחבר אל האישה של קרייזי ליין דרך ברגש, ולפיכך בחרנו בשיר נוגע ומרגש המלווה את גלית גוטמן בחגיגה נשית אותנטית בפלירט מול המצלמה. הקמפיין מבטא את שמחת החיים העצמה נשית של האישה של קרייזי ליין וממשיך לבטא את רוח המותג – קרייזי ליין משהו חדש קורה. בנוסף, בחרנו להעניק הנחה משמעותית: 40% הנחה על קולקציית הסריגים העשירה והמגוונת של קרייזי ליין".



סרט הפרסומת החדש שיפתח תחת הסלוגן "קרייזי ליין משהו חדש קורה" לעונת החורף לשנת 2015 ממשיך באסטרטגיה השיווקית של הרשת במטרה להפתיע את לקוחותיה בקולקציות חדשות הפונות לקהלים נוספים. כחלק מהתוספות להתרחבות אסטרטגית משווקות קולקציות שונות ביניהן: קולקציית ערב עשירה בחומרים גזרות וטקסטורות, מגוון עשיר של ז'קטים מעור נפה, קולקציית סריגים עשירה ומגוונת, קולקציית לוצ'י – הקו הטרנדי, קולקציית ספורט רחבה ומשודרגת, קולקציית אביזרים רחבה ועוד.



שתי כיכרות נבחרו כאתר צילום, כיכר ביאליק וכיכר הבימה אלו מעניקים תחושה תרבותית ואותנטית.



הקמפיין מבטא את שמחת החיים והעצמה נשית של קרייזי ליין ומציג את גוטמן בחגיגה נשית אותנטית בפלירט מול המצלמה ומלא בסטייל.


עלות הקמפיין כ-1.5 מיליון ₪ אותו מפיק משרד הפרסום "זרמון BBD".


אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת